Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Klasseliste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. I morgen begynner jeg i 1.vgs. Jeg har leita litt rund etter klasseliste, men finner ingen ting. Det står ingen ting på skolens hjemme side, ingen ting på vigo, og jeg har ikke its learning. Leiter jeg på feil steder, eller får man ikke vite det før dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at det var sånn at man ble ropt opp en og en, og gikk man til klasserommet sammen med klassen og kontaktlæreren. :)

Håper du får en klasse du trives med, da! ;)

Skrevet

Du må nok vente. Hvis du ikke av en eller annen grunn har fått Fronter- eller SkoleArena-passord, så må du nok smøre deg med tålmodighet.

Lykke til! ;)

Skrevet

Har mail og fronter bruker å får logget meg inn, men står ikke noe om klasselister.

Har du sjekket «deltakere» i de forskjellige faga?

Skrevet

Hvor står det da?

Hvis det er lagt inn, så skal du se navnlister med e-postadresser og annen informasjon. Det kan hende at de ikke har lagt inn det ennå da.

Men ta det med ro; det er bare noen dager til skolestart! :)

Skrevet (endret)

Trykk på mailikonet øverst til venstre (jeg har nå to mailikoner, hos meg må man trykke på det venstre av dem). Deretter trykker på du på "kontakter" og vips så har du liste opp og liste ned.

Endret av Mokko
Skrevet (endret)

Niks, hos meg er det tre ikoner: Min side, Mitt arkiv og min portefølje. Har også logget inn på mailen og så på kontaker der, hadde ingen. Får vel bare vente til mandag da. Variere nok litt fra fylke til fylke hvordan mail systemet er.

Endret av TheNarsissist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...