Gå til innhold

Battlefield 3 med samarbeidsoppdrag (iPad, iPhone, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

så du vil ikke ha move støtte fordi du ikke likte det i killzone og fordi du skal ha spillet på pc? Enig med Akasha, snodig holdning....Folk liker jo forskjellige måter å spille på. Selv foretrekker jeg pc med mus og tastatur fremfor håndkontroller. Move har jeg ikke prøvd til ps3, men om folk foretrekker det og det er er valg man kan ha så er det bare bra å ha.

 

Er det egentlig så ulogisk å bruke move kontrolleren som "våpen"? Mulig presisjonen faller for folk som ikke fikser det.....Men hva ellers skulle det egentlig gå utover?

 

jeg for eksempel fikser ikke å spille fps med håndkontroller. Er veldig upresist syns jeg. Men kan faktisk se for meg at med en Move kontroll kunne ting blitt bedre.

Move har ingenting med BF3 å gjøre, heligvis! Hvordan i alle dager kan move ge de samme funksjonene som en kontroller med rikelig med knapper? Battlefield er mer enn bare run & gun. Alt som skal legges til i BF3 vil gå ut over utviklingstiden, så skulle egentlig ikke ha sett BF3 til ps3 overhodet, i og med at det er en av de siste store seriene som pc satt igjen på.

 

Heldigvis har vi Red Orchestra 2 som blir PC eksklusivt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette spillet vil sette standarden for FPS spill fremover.

Glad Beta er rett rundt hjørnet omtrent. Er jo ikke lenge til spillet kommer heller. Skal ta meg en måned fri når det kommer. XD

 

Bare idioter spiller fps på konsoll. Upresis og treg gameplay kontra pc. Dog, har jeg ikke prøvd move. Men om det er noe lignende som skytespill på wii så er jeg ikke imponert.

 

Idioter som meg, som spiller fps på ps3, slipper iallefall å investere flere tusen i nye pc-komponenter hvert eneste år for å holde tritt med grafikkutviklingen.

 

OT: Gleder meg ekstremt til 25. oktober! Håper bare inderlig at det blir tid til litt gaming i ny og ned på folkehøyskolen jeg skal begynne på :p

Endret av Everlate
Lenke til kommentar

Idioter som meg, som spiller fps på ps3, slipper iallefall å investere flere tusen i nye pc-komponenter hvert eneste år for å holde tritt med grafikkutviklingen.

 

1000,- i året så holder du PCen din up to date. Det sparer du inn igjen på prisdifferansen på spilla.

 

notis: Jeg har ingenting imot FPS på konsoller selv. Ville bare poengtere at PC faktisk er billigere når du har tatt den første større investeringa.

Lenke til kommentar

Dette spillet vil sette standarden for FPS spill fremover.

Glad Beta er rett rundt hjørnet omtrent. Er jo ikke lenge til spillet kommer heller. Skal ta meg en måned fri når det kommer. XD

 

Bare idioter spiller fps på konsoll. Upresis og treg gameplay kontra pc. Dog, har jeg ikke prøvd move. Men om det er noe lignende som skytespill på wii så er jeg ikke imponert.

 

Idioter som meg, som spiller fps på ps3, slipper iallefall å investere flere tusen i nye pc-komponenter hvert eneste år for å holde tritt med grafikkutviklingen.

 

OT: Gleder meg ekstremt til 25. oktober! Håper bare inderlig at det blir tid til litt gaming i ny og ned på folkehøyskolen jeg skal begynne på :p

 

Konsoll er jo grunnen til at de fleste spill blir Fubar idag.

Begrensningene til konsoll og det å måtte lage ett spill til flere konsoller på en gang gjør jo at spill blir stående stille. Savner gode gamle dager jeg når konsollspill var utelukket til konsoll og pc spill var til pc. :p

Lenke til kommentar

Idioter som meg, som spiller fps på ps3, slipper iallefall å investere flere tusen i nye pc-komponenter hvert eneste år for å holde tritt med grafikkutviklingen.

 

1000,- i året så holder du PCen din up to date. Det sparer du inn igjen på prisdifferansen på spilla.

 

notis: Jeg har ingenting imot FPS på konsoller selv. Ville bare poengtere at PC faktisk er billigere når du har tatt den første større investeringa.

 

Med mindre du kjøper > 10 spill i året er det ikke billigere (med en ps3/pc-differanse på ~100 kr, 100*10 = 1000kr, som du da kan bruke til å oppgradere pcen din med). Forstår selvsagt at flere synes det er verdt å investere mye midler i en pc for å få spilt fps med mus og tastatur, men nei, det er langt ifra billigere (for de aller, aller fleste) enn ps3 ;)

 

Men care, vi lar flaming'a ligge:)

Lenke til kommentar

så du vil ikke ha move støtte fordi du ikke likte det i killzone og fordi du skal ha spillet på pc? Enig med Akasha, snodig holdning....Folk liker jo forskjellige måter å spille på. Selv foretrekker jeg pc med mus og tastatur fremfor håndkontroller. Move har jeg ikke prøvd til ps3, men om folk foretrekker det og det er er valg man kan ha så er det bare bra å ha.

 

Er det egentlig så ulogisk å bruke move kontrolleren som "våpen"? Mulig presisjonen faller for folk som ikke fikser det.....Men hva ellers skulle det egentlig gå utover?

 

jeg for eksempel fikser ikke å spille fps med håndkontroller. Er veldig upresist syns jeg. Men kan faktisk se for meg at med en Move kontroll kunne ting blitt bedre.

 

Du glemte de viktigste punktet, kanskje jeg ikke forklarte meg godt nok:

 

- Å implementere Move krever tid og ressurser:

 

1. Enten måtte de utsatt releasedatoen

2. Ellers måtte de satt inn folk til å jobbe med Move; det hadde GARANTERT gått utover en annen del av spillet.

 

Så la meg igjen, prøve å få sagt det klart nok: Jeg vil IKKE at de skal bruke TID og RESSURSER på å implemetere Move når jeg vet det vil gå utover noe annet i BF3, spesielt itillegg når jeg(og garantert hundretusenvis av andre BF-fans) mener at det ikke har noe i spillet å gjøre:

 

Move brukere hadde aldri hatt sjangs i havet mot hverken mus og tastatur, eller håndkontroll.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

så du vil ikke ha move støtte fordi du ikke likte det i killzone og fordi du skal ha spillet på pc? Enig med Akasha, snodig holdning....Folk liker jo forskjellige måter å spille på. Selv foretrekker jeg pc med mus og tastatur fremfor håndkontroller. Move har jeg ikke prøvd til ps3, men om folk foretrekker det og det er er valg man kan ha så er det bare bra å ha.

 

Er det egentlig så ulogisk å bruke move kontrolleren som "våpen"? Mulig presisjonen faller for folk som ikke fikser det.....Men hva ellers skulle det egentlig gå utover?

 

jeg for eksempel fikser ikke å spille fps med håndkontroller. Er veldig upresist syns jeg. Men kan faktisk se for meg at med en Move kontroll kunne ting blitt bedre.

 

Du glemte de viktigste punktet, kanskje jeg ikke forklarte meg godt nok:

 

- Å implementere Move krever tid og ressurser:

 

1. Enten måtte de utsatt releasedatoen

2. Ellers måtte de satt inn folk til å jobbe med Move; det hadde GARANTERT gått utover en annen del av spillet.

 

Så la meg igjen, prøve å få sagt det klart nok: Jeg vil IKKE at de skal bruke TID og RESSURSER på å implemetere Move når jeg vet det vil gå utover noe annet i BF3, spesielt itillegg når jeg(og garantert hundretusenvis av andre BF-fans) mener at det ikke har noe i spillet å gjøre:

 

Jau.. det var jo også noe... men så liker jo du ikke konsoll i første omgang så da ville vel du gitt blanke å utvikle spill til oss i første omgang ^^

 

Om du ikke sitter på utvikler pulten til EA tror jeg du bør være litt tilbakeholden med å påstå ting du ikke har den ringeste anelse om...

 

men nok om det.. vi får se.... det kommer når det kommer... uavhengig av hva vi krangler om ^^

Lenke til kommentar

så du vil ikke ha move støtte fordi du ikke likte det i killzone og fordi du skal ha spillet på pc? Enig med Akasha, snodig holdning....Folk liker jo forskjellige måter å spille på. Selv foretrekker jeg pc med mus og tastatur fremfor håndkontroller. Move har jeg ikke prøvd til ps3, men om folk foretrekker det og det er er valg man kan ha så er det bare bra å ha.

 

Er det egentlig så ulogisk å bruke move kontrolleren som "våpen"? Mulig presisjonen faller for folk som ikke fikser det.....Men hva ellers skulle det egentlig gå utover?

 

jeg for eksempel fikser ikke å spille fps med håndkontroller. Er veldig upresist syns jeg. Men kan faktisk se for meg at med en Move kontroll kunne ting blitt bedre.

 

Du glemte de viktigste punktet, kanskje jeg ikke forklarte meg godt nok:

 

- Å implementere Move krever tid og ressurser:

 

1. Enten måtte de utsatt releasedatoen

2. Ellers måtte de satt inn folk til å jobbe med Move; det hadde GARANTERT gått utover en annen del av spillet.

 

Så la meg igjen, prøve å få sagt det klart nok: Jeg vil IKKE at de skal bruke TID og RESSURSER på å implemetere Move når jeg vet det vil gå utover noe annet i BF3, spesielt itillegg når jeg(og garantert hundretusenvis av andre BF-fans) mener at det ikke har noe i spillet å gjøre:

 

Jau.. det var jo også noe... men så liker jo du ikke konsoll i første omgang så da ville vel du gitt blanke å utvikle spill til oss i første omgang ^^

 

Om du ikke sitter på utvikler pulten til EA tror jeg du bør være litt tilbakeholden med å påstå ting du ikke har den ringeste anelse om...

 

men nok om det.. vi får se.... det kommer når det kommer... uavhengig av hva vi krangler om ^^

 

Haha det var da makan til urelevant forhåndsdømming, akkurat som du nesten har ignorert ALT jeg skrev i det forrige innlegget og heller erstattet det med "Du liker jo ikke konsoll". Som om du vet det, jeg eier da både PC, Xbox 360 og en PS3, det hadde jeg såklart gjort hvis jeg hadde "hatet" konsoll :hm:

 

 

Jeg får prøve Killzone 2 et par ganger til, kanskje jeg endrer mening.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Haha det var da makan til urelevant forhåndsdømming, akkurat som du nesten har ignorert ALT jeg skrev i det forrige innlegget og heller erstattet det med "Du liker jo ikke konsoll". Som om du vet det, jeg eier da både PC, Xbox 360 og en PS3, det hadde jeg såklart gjort hvis jeg hadde "hatet" konsoll

 

Ohh.. sorry.. det var en antakelse at du ikke likte konsoll.. beklager... det var åpenbart en feilaktig antakelse... :new_woot:

 

Jeg var heller ikke klar over at du var involvert i utviklingen av spillet og da hadde førstehåndskunnskap om hvilke prosesser som ville eller måtte medføre en forsinket utgivelse..

 

Men det er jo toppers at vi ha slik kompetanse her da :love:

 

Peace <3

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Haha det var da makan til urelevant forhåndsdømming, akkurat som du nesten har ignorert ALT jeg skrev i det forrige innlegget og heller erstattet det med "Du liker jo ikke konsoll". Som om du vet det, jeg eier da både PC, Xbox 360 og en PS3, det hadde jeg såklart gjort hvis jeg hadde "hatet" konsoll

 

Ohh.. sorry.. det var en antakelse at du ikke likte konsoll.. beklager... det var åpenbart en feilaktig antakelse... :new_woot:

 

Jeg var heller ikke klar over at du var involvert i utviklingen av spillet og da hadde førstehåndskunnskap om hvilke prosesser som ville eller måtte medføre en forsinket utgivelse..

 

Men det er jo toppers at vi ha slik kompetanse her da :love:

 

Peace <3

 

 

Ja det er toppers at normale folk ikke kan legge som 2+2 og skjønne at "å gjøre ekstra ting i spill som i utgangspunktet ikke skulle være med" tar ekstra tid. Ellers så kunne sikkert Dice tenke: "Hei, vi DRITER i det siste, awesome brettet vi skulle lage(og driter derfor også alle PC og 360 brukere) og setter heller folkene til å implentere Move så vi kan tilfredstille noen PS3 fjortis-gimmickere".

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jeg får prøve Killzone 2 et par ganger til, kanskje jeg endrer mening.

 

Husk å sette sensitivitet høyt opp, dødsone til 0 og hold hendene stødig...

 

Men det er nok mer en vanesak det der... Kan så godt være det er bedre uten move i BF3. jeg har som sagt ikke peiling på hva som kreves i det spillet... har aldri spilt battlefield

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Ja det er toppers at normale folk ikke kan legge som 2+2 og skjønne at "å gjøre ekstra ting i spill som i utgangspunktet ikke skulle være med" tar ekstra tid. Ellers så kunne sikkert Dice tenke: "Hei, vi DRITER i det siste, awesome brettet vi skulle lage(og driter derfor også alle PC og 360 brukere) og setter heller folkene til å implentere Move så vi kan tilfredstille noen PS3 fjortis-gimmickere".

 

Skjønner ikke hvorfor du svarer sånn egentlig.. jeg har da ikke sendt noe krav til DICE og krevd noe som helst...

 

Hvorfor skal jeg få skylden for at spillet kommer ut i oktober og ikke i August...

Lenke til kommentar

Ja det er toppers at normale folk ikke kan legge som 2+2 og skjønne at "å gjøre ekstra ting i spill som i utgangspunktet ikke skulle være med" tar ekstra tid. Ellers så kunne sikkert Dice tenke: "Hei, vi DRITER i det siste, awesome brettet vi skulle lage(og driter derfor også alle PC og 360 brukere) og setter heller folkene til å implentere Move så vi kan tilfredstille noen PS3 fjortis-gimmickere".

 

Skjønner ikke hvorfor du svarer sånn egentlig.. jeg har da ikke sendt noe krav til DICE og krevd noe som helst...

 

Hvorfor skal jeg få skylden for at spillet kommer ut i oktober og ikke i August...

 

Ingen som har sagt at du skal få skylden for noe?

 

Men du sa:

 

Jeg var heller ikke klar over at du var involvert i utviklingen av spillet og da hadde førstehåndskunnskap om hvilke prosesser som ville eller måtte medføre en forsinket utgivelse..

 

Altså: "hvilke prosesser som ville eller måtte medføre en forsinket utgivelse..".

 

Move er garantert en slik prossess.

 

Jeg vil at de skal bruke tiden sin på bedre ting enn Move i et spill som BF3, så enkelt og greit er det, vil man mene noen annet så er det helt greit men jeg er da ikke enig. Move kan gjerne komme ut i en patch etter spillet er lansert for å tilfredstille hvem enn som kunne tenke seg å bruke det i BF3.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...