Gå til innhold

Project I.G.I-3 kommer neste år !


  

11 stemmer

  1. 1. Tror du det blir bra?

    • Jada!
    • Håper det...
    • Nei..tror ikke det.
    • Dette er bortkasta tid.


Anbefalte innlegg

Etter Innerloops nedgang i 2004/05? har jeg tenkt på at det ikke ble noen IGI3. Derfor satte jeg straks igang og lage et. Snakket med Innerloop-sjefen selv, han sa dette var greit hvis det var et fan-based spill. Måtte ikke gå kommersielt Pgr. noe med Codemasters.

 

Spillet har jeg jobbet på siden 2009, og er egentlig VELDIG uferdig pgr. bare jeg har egentlig jobbet på spillet. En under navn "Slumpyjulius" har ogsså hjelpet meg...men de 15 banene måtte ved grunn av at de var veldig dårlig...byttes ut.

 

 

Lanseringsdato, trailer og mer kommer snart. Stay tuned :)

 

I.G.I-3 Preview 1:

http://www.youtube.com/watch?v=wHPQN7-OvWQ

 

 

Screenshot 1 (WIP)

IGI3v2.png

 

Screenshot 2 (WIP)

(Her viser jeg sneak-knife trikset)

IGI2.png

 

Screenshot 3 (WIP)

Modellen for Jones

IGI33.png

 

Screenshot 4 (WIP)

Her viser jeg bare en enkel combatscene med Silcenced g36c. WIP.

IGI4.png

 

Nicolas

Endret av Niclauke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jo le litt av det ene svaralternativet på poll-en: "Håper det ..." Altså, hvem er det som ikke håper spillet (og alle andre spill for den saks skyld) blir bra?

 

Ellers er jo Project I.G.I. (les: 1-eren) en klassiker i mine øyne, og et forbasket vanskelig spill som sådan, uten alskens multiplayer-tullball som det er i disse nymotens kreasjoner ... :no:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

1'ern var grei nok for sin tid. 2'ern var ubrukelig. Er ikke akkurat i ekstase over denne "nyheten" - spesielt siden det ikke er en offisiell oppfølger. But hey, FPS-sjangeren trenger tydeligvis hundrevis av nye titler i året for at ETT av dem skal vise noe originalitet... så hvorfor ikke.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...