BOZZ55 Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 hei er det noen der ute som hvet om jeg kan bruke en pc konsol på mw2 ? og takk for svarene .
Licht Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Kva er det du lurar på? Om du kan bruke ein PC-kompatibel gamepad til MW2, eller om du kan aktivere utviklarkonsollen i spelet?
BOZZ55 Skrevet 15. august 2011 Forfatter Skrevet 15. august 2011 lurer på om jeg kan bruke en konsol til og spille mw2 på pc for eksempel en xbox360 kontroll . eller lingnene og sory for min dårlige beskrivelse . håper dere skjøner nå
Stoddart Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 En kontroll altså. Ja, det kan du nok. Men du får ikke auto-aim med kontroll på PC.
Licht Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 Aim Assist, altså at spelet hjelp deg med å sikte fordi presisjonen vert dårlegare når du nytter dual analog-oppsett (ie. kontroll/gamepad). Om du har ein Xbox 360, kan du nytte kontrollen derifrå på PC. Viss engelsk går bra, finst det ein nokså utførleg forklaring på korleis, her: http://www.microsoft.com/nz/digitallife/gaming/how_to_connect_an_XBOX_360_controller_for_windows_to_a_computer.mspx Om du har ein tråda kontroll er det nærast plug and play, om du berre har trådløse må du ha ein usb-receiver òg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå