Rolf Kristensen Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Admiral Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg bestreber meg alltid på å få bildene mine til å fremstå "velkomponerte", enten i opptaket eller i etterbehandlingen. Håper jeg har lykkes sånn noenlunde her også Link til bildesiden
Håkon Øvermo Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Knallflott komposisjon noe jeg alltid syntes du leverer RBK, flotte farger og fin dof. God søndag.
Nils Christian Skjauff Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Sommerfuglmacro på sitt aller beste. Detaljrik gjengivelse i flott lys. Glimrende!!
ferdinan-foto.no Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Veldig flott og vellykket makro med fin naturlig fargeprakt. Veldig godt jobba:)
awesnes Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Veldig bra, men hadde vært enda litt bedre uten den andre blomsten? i bakgrunnen. Men det er pirk.
Tokke Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Tusind tak for dit bidrag til temadagen Rolf. Billede: "Admiral" Hvilke styrker ser jeg i billedet? Fin macro - med gode farver og baggrund Hvilke svagheder ser jeg i billedet? Mangler lidt på skarpheden. Virker lidt opskarpet. Lidt ubalance i kompositionen. Hvilke muligheder ser jeg for at gøre billedet bedre? Ville forsøge et crop forneden i billedet for at optimere kompositionen. Hvad er mit helheds indtryk af billedet? Fint macrobillede af Admiralen Omsat til Digit score: 5 Sammenhæng mellem billede og titel/beskrivelse 3 Komposition 4 Håndtering af teknik 4 Personlig subjektiv vurdering 4 Samlet score
Rolf Kristensen Skrevet 14. august 2011 Forfatter Skrevet 14. august 2011 Tusen takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene...og til Websters for en grundig evaluering
jeanette roger Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Hei Rolf,tusen takk for få titte i bildene dine,det var en fin reise i macro verden,synes sommerfuglen din er kjempe fin,har prøvet nå 100vis av ganger få til en skarp sommerfugl,det er ikke så lett,veldig bra jobba,ha en fortsatt god helg,smil
Knut Slåtta Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Godt bilde. Form og farge er fint fanget hos sommerfuglen. Både blomst og sommerfugl har utmerket skarphet.
UllaSpansdahl Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Skarpt, flott eksponering, tett på. God komp. Liker dette.
Anbefalte innlegg