Gå til innhold

Counter-Strike: Global Offensive


Anbefalte innlegg

Det er ca. 12år siden vi første gang kunne fyre opp counter strike og etter to mer eller mindre suksessfulle oppfølgere ser det ut som den fjerde versjonen er på vei.

I natt (for ca. 4timer siden) begynte ryktene å spre seg etter denne tweeten og

denne tråden på steamforumet (samt andre sider som reddit) Det kan med andre ord virke som om det kommer mer info i løpet av dagen.

Endret av Mith
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...

Hitboxene her blitt "fiksa". I både 1.6 og Source var hitboxene større enn selve character-modellen. Grunnen til at Source blir sett på som enklere er at selve modellene er større. I CS:GO har de beholdt modell-størrelsen til Source, men krympet hitboxene slik at de faktisk stemmer med det man ser på skjermen. Dette betyr at man ikke kan skyte over skulderen på en fyr og få headshot.

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at Gamer.no ikke har nyheten på forsiden om at CS GO KAN FORHÅNDSBESTILLES ALLEREDE, koster 9.89 euro på Steam as we speak.

CS GO slippes den 21ste denne måneden :D

Som om ikke det var nok med 10% rabatt så får man også tilgang til siste fasen av betatestingen allerede nå på tirsdag som kommer.
Lenke til kommentar

Som om ikke det var nok med 10% rabatt så får man også tilgang til siste fasen av betatestingen allerede nå på tirsdag som kommer.

Du mener, som om det ikke var nok at det ikke er likt alle andre spill i hele verden jeg har forhånds-kjøpt og kunne spilt med en gang on-the-fly?

Skjerp deg, ikke kom med sånn teit kommentar om at 10% ikke var nok, jeg bryr meg ikke om det var 10%, det er 16 kroner forskjell og det er INGENTING, det jeg derimot bryr meg om er at Valve har sagt flere ganger at "EVERYONE who wants to, will be able to play the beta", bare synd at det har tatt ett år..

 

Key word "SISTE fasen av beta", når "everyone" skulle få beta-tilgang om de ville, skjerp deg, trenger ikke teite kommentarer om at 10% ikke var nok, for pokker, de kunne solgt det for +10% og det hadde brydd meg mitt på veggen.

Lenke til kommentar

Som om ikke det var nok med 10% rabatt så får man også tilgang til siste fasen av betatestingen allerede nå på tirsdag som kommer.

Du mener, som om det ikke var nok at det ikke er likt alle andre spill i hele verden jeg har forhånds-kjøpt og kunne spilt med en gang on-the-fly?

Skjerp deg, ikke kom med sånn teit kommentar om at 10% ikke var nok, jeg bryr meg ikke om det var 10%, det er 16 kroner forskjell og det er INGENTING, det jeg derimot bryr meg om er at Valve har sagt flere ganger at "EVERYONE who wants to, will be able to play the beta", bare synd at det har tatt ett år..

 

Key word "SISTE fasen av beta", når "everyone" skulle få beta-tilgang om de ville, skjerp deg, trenger ikke teite kommentarer om at 10% ikke var nok, for pokker, de kunne solgt det for +10% og det hadde brydd meg mitt på veggen.

Hva er problemet ditt? Hva du mener VALVE har lovet deg eller hva du forventer å få for 80kroner har vel ikke noe med det jeg skrev å gjøre?

Tror han mente at 10% var bra i tillegg til å komme i beta

Jepp, det vil jeg si er en god deal. Endret av Mith
Lenke til kommentar

Som om ikke det var nok med 10% rabatt så får man også tilgang til siste fasen av betatestingen allerede nå på tirsdag som kommer.

Du mener, som om det ikke var nok at det ikke er likt alle andre spill i hele verden jeg har forhånds-kjøpt og kunne spilt med en gang on-the-fly?

Skjerp deg, ikke kom med sånn teit kommentar om at 10% ikke var nok, jeg bryr meg ikke om det var 10%, det er 16 kroner forskjell og det er INGENTING, det jeg derimot bryr meg om er at Valve har sagt flere ganger at "EVERYONE who wants to, will be able to play the beta", bare synd at det har tatt ett år..

 

Key word "SISTE fasen av beta", når "everyone" skulle få beta-tilgang om de ville, skjerp deg, trenger ikke teite kommentarer om at 10% ikke var nok, for pokker, de kunne solgt det for +10% og det hadde brydd meg mitt på veggen.

 

På tide å ta seg en pause, spis en bolle og komme tilbake om en stund, så leser du innlegget hans igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...