Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvit på kropp!


123sidebrok

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg trenger dere's syspunkter på dette.

 

Jeg er en gutt på 19 år med rødlig hår og har en veldig sart å sensitiv hud. Kroppen min er kritthvit og bli brun er noe jeg aldri kommer til å bli. Vil nesten tro jeg er en form for Albino :S Jeg VET jeg ser meget bra ut i ansiktet å drar mye damer.. HELT til jeg kler av meg. Da føler jeg meg stygg å ekkel. F.eks: Tar med ei dame hjem fra byen er ingen problem.. Kan fint ha sex i mørket.. Men om morgenen når lyse skinner inn ryker selvtilliten min.

 

Hva mener ere om dette? tips? helst jenter =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen! Jeg trenger dere's syspunkter på dette.

 

Jeg er en gutt på 19 år med rødlig hår og har en veldig sart å sensitiv hud. Kroppen min er kritthvit og bli brun er noe jeg aldri kommer til å bli. Vil nesten tro jeg er en form for Albino :S Jeg VET jeg ser meget bra ut i ansiktet å drar mye damer.. HELT til jeg kler av meg. Da føler jeg meg stygg å ekkel. F.eks: Tar med ei dame hjem fra byen er ingen problem.. Kan fint ha sex i mørket.. Men om morgenen når lyse skinner inn ryker selvtilliten min.

 

Hva mener ere om dette? tips? helst jenter =)

 

Du blir brun ettervært ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei alle sammen! Jeg trenger dere's syspunkter på dette.

 

Jeg er en gutt på 19 år med rødlig hår og har en veldig sart å sensitiv hud. Kroppen min er kritthvit og bli brun er noe jeg aldri kommer til å bli. Vil nesten tro jeg er en form for Albino :S Jeg VET jeg ser meget bra ut i ansiktet å drar mye damer.. HELT til jeg kler av meg. Da føler jeg meg stygg å ekkel. F.eks: Tar med ei dame hjem fra byen er ingen problem.. Kan fint ha sex i mørket.. Men om morgenen når lyse skinner inn ryker selvtilliten min.

 

Hva mener ere om dette? tips? helst jenter =)

 

Du blir brun ettervært ;)

 

 

det jeg ikke gjø. jeg er SJOKKERENDE hvit. finnes ikke pigmenter

Lenke til kommentar

sol deg! veldig gradvis og lite om gangen. Du vil få mere farge av det.

 

 

Jeg blir ikke brun du! har tatt solarium i 8 min annenhver dag i over en mnd. fortsatt like kvit på armene å brystet, eneste plassen jeg får litt farge er selve magen å bena.. så er nok null pigmenter på armer å bryst

Lenke til kommentar

Vurdert sånne "bli-brun"-piller som det reklameres for over alt for tiden?

Tidligere når jeg har vært i syden har jeg blitt solbrent veldig raskt, og aldri blitt brun.

Selv ikke når jeg har smurt meg godt inn med solkrem og stekt i solen uten å bli brent.

Men, når jeg var i syden for en måneds tid siden tok jeg sånne piller ett par uker på forhånd og under turen(doblet dosen der).

 

Fikk høre at jeg var "kvalmende brun" fra kolegaer når jeg kom tilbake, tidligere har det bare vært noe slikt "har du vært i syden? ser ikke slik ut".

 

Lå forresten timesvis på soldekk i båten enkelte dager, uten solkrem og uten å bli brent, så det har hatt en effekt på huden utenom fargen også.

Koster ikke akkurat en formue heller, tror jeg betaler ca 250 for 3 måneders forbruk. Ikke at jeg tar en pille om dagen da...

 

Postet av anonym: ff0ecb4a0047d934a7dc9d050a0abfef

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...