Gå til innhold

[Løst] advarsel om en ny epoke


Anbefalte innlegg

God kveld alle brukere av dette forumet.

 

Fra og med i kveld er det JEG som styrer og bestemmer her inne. Dere må følge mine retningslinjer, og den som våger og trosse meg og min makt her inne, vil få en STOR straff som følger. Dere vil aldri kunne skrive om deres meninger og diskutere her inne lenger. Dette er fra og med nå IKKE lenger et fritt forum.

Videre er det fremdeles lov å diskutere emner, dog det vil bli strengere, og en STERK innsnevring av hva som er godtatt, og hva som ikke er akseptabelt. det lyder som følger:

 

- Det er IKKE lov å hetse meg. den som gjør det, møter en livstid UTENFOR diskusjon.no/forum.

 

- Det er IKKE lov å snakke negativt om følgende personer:

Gandalf den grå, gandalf den hvite, frodo, aragorn, Stan Marsh samt alle andre episke South park karakterer, Barack Obama.

Videre info vil komme senere.

 

- det er overhodet IKKE lov å snakke og diskutere i en tråd som ikke har ordet "penis" i seg. dette vil få nest strengeste straff; 4 mnd utestengelse.

 

Og ikke glem, her er det jeg som bestemmer, og kun jeg! hvis noen er interessert i en jobb som min sidemann og medhjelper, tar jeg imot SERIØSE henvendelser.

Endret av elijor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og ikke glem, her er det jeg som bestemmer, og kun jeg! hvis noen er interessert i en jobb som min sidemann og medhjelper, tar jeg imot SERIØSE henvendelser.

Hvis du ønsker å være med å «bestemme», anbefaler jeg at du sender inn en søknad. Dette kan gjøres her.

 

Jeg får nesten være litt slem å si at nei, det som står i denne trådens første innlegg, er ikke sant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...