Gå til innhold

BK: Kveld i juli!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld

Motivmessig er dette et flott bilde, samt komposisjonen sitter jo også veldig bra, men hvorfor skal det være så duse farger. Her ville jeg hatt en del mere kontrast samt å lage bildet en tanke mørkere - det tåler det. Da hadde du oppnådd mere «trøkk» i bildet. Tror det hadde blitt ye bedre da.

Jg liker det jeg ser.

 

RAK-foto :)

Lenke til kommentar

Flott landskap der oppe. Ser ut som det er en del dis i lufte som gir bildet litt lite 'smekk'. Jeg ville nok ha brukt mindre blender her, men bildet virker jo veldig realistisk slik det kan oppleves på slike dager.l

Takker Harald! :roll:

Ja, den disen ligger over landskapet her store deler av året. Venter nå på klare høstdager og vinter.... :thumbup:

 

Hei. Et fantastisk flott bilde. Det er vakkert der hvor du bor.:-)

 

Takker så mye Hortensia! :roll:

kan ikke annet enn si meg enig i at det er vakkert her på våre kanter... :thumbup:

Lenke til kommentar

God kveld

Motivmessig er dette et flott bilde, samt komposisjonen sitter jo også veldig bra, men hvorfor skal det være så duse farger. Her ville jeg hatt en del mere kontrast samt å lage bildet en tanke mørkere - det tåler det. Da hadde du oppnådd mere «trøkk» i bildet. Tror det hadde blitt ye bedre da.

Jg liker det jeg ser.

 

RAK-foto :)

God morgen

Takker for kommentar RAK! :roll:

Vi har nå denne disen over landskapet store deler av året, noe som gjør det mindre kontrastfylt. Skjønner hva du tenker på med mer trøkk, men har foreløpig ikke skaffet meg noe redigeringsprogram av betydning... (venter på ny PC/Mac - da blir det Elements å prøve først iallefall- så får vi se).... Da skal det nok bli trøkk og annet ja, rai,rai.... :thumbup:

 

Vakkert landskap og et fint komponert bilde. Ville nok selv brukt brightness/contrast litt kraftigere en du har gjort

Takker Knut! :roll:

Skjønner hva du mener ja... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...