Gå til innhold

Ulf Sandnes rykker opp til Tippeligaen?! Crazy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fk Haugesund rykket opp, og har da fått seg flomlys som de bruker når det går mot kveld. Jeg er ingen ekspert på slik, men går utifra at det er et krav å ha flomlys som plager alle som bor rundt fotballbanen lenge etter de er ferdig med å trene(selv om det er lyst ute).

 

 

Ingen som kan fiske opp et bilde av "anlegget" til Ulf Sandnes?

Lenke til kommentar

Men jeg kan uansett aldri tenke meg at Ulf blir værende i TL særlig lenge.

 

Nei, syns at Sandefjord skal få komme opp igjen, jeg. Sammen med Hødd (men dette er og blir nok bare en litt morsom ønsketenkning :p ).

 

Syns forøvrig det er mange Rogaland-lag i Adecco for tiden. Ulf, Randaberg og Bryne (jeg har ikke glemt noen da?).

Lenke til kommentar

Bare å bøye seg i støvet over hva Ulf har fått til denne sesongen. Klubben som egentlig skulle rykket ned i fjor(fikk plassen til follo) leder og ser ut til å rykke opp. Selv så jeg nabo oppgjøret randaberg - ulf for en uke siden, og det var fryktelig dårlig nivå på begge lag. Men det er vel litt typisk adeccoligaen i år. Men det tar jo ikke noe vekk fra at ulf ser ut til å være det minst dårlige laget :!:

 

Det høres litt slemt ut, men adeccoen har vært helt absurd i år, jojo resultater og preget av mye dårlig basis ferdigheter. Moro med ulf, blir vanvittig med en så "liten" klubb i tippeligaen, så all thumbs up for underdogs!

Endret av Everket
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...