Gå til innhold

hvorfor liker jeg ikke alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ikke meningen med at vi MÅ drikke alkohol når en fester... Drikker selv ikke alkohol, men klarer fint å ha det kjekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke meningen med at vi MÅ drikke alkohol når en fester... Drikker selv ikke alkohol, men klarer fint å ha det kjekt.

helt enig med deg,,vil bare gli litt mer inn i helgene føler jeg å bli kanskje mer sosial når det kommer til spesielle ting som skjer

Skrevet

Men det er det at alle drikker,og da føler jeg vell at kanskje på tide å gjøre noe med det? hvis du skjønner

Hvorfor skal det bety at du skal drikke? Du skal da bare gjøre det du selv vil/ønsker :) Å ty til alkohol som hjelp til å være sosial, eller med begrunnelse av at "alle andre gjør det" er ikke riktig.

Og må si meg enig med ATLW; man trenger virkelig ikke alkohol for å ha det gøy. Personlig drikker jeg ikke, så hos meg går det i vann, juice eller brus - og det koser jeg meg med :)

Skrevet

Vi er forskjellige, rett og slett. Jeg liker heller ikke smaken av alkohol og drikker det derfor sjelden eller aldri. Det er kun et fåtalls drinker som jeg klarer å få ned, som f.eks strawberry daiquiri.

Jeg gidder derfor sjelden å drikke og har heller ikke et slikt behov. Jeg klarer meg rett og slett like fint uten. ;)

Skrevet

Den eneste jeg vet om som minner minst om alkohol, med forbehold om at man blander den svakt/ normalt er en god appelsinjuice, ikke first-price og sånt, men en litt bedre. Ta et normalt drinkglass og kjøp vodka med appelsinsmak f.eks, eller ren. Funker ganske bra fordi citrusen er med på å kamuflere en hel del.

Hvis ikke er det jo bare å gi faen å drikke. De gangene jeg ikke drikker med venner kjøper jeg bare energidrinker ute.. Billig og digg!

Skrevet

skjønner hva dere mener, men her prøver jeg faktisk å bli litt mer sosial på denne måten å finne ut om det er noe som det går ann å like

Jeg er ikke så glad i alkohol nei,men jeg prøver å bare finne om det er noe jeg kan like

hvis ikke,er det jo bare å gi opp :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Ja, det går vel det også.

Selv syns jeg det funka bra med en liten dæsj Roses Lime.

Et lite spørsmål:

Har selv hatt lyst til å prøve Roses Lime i rom cola,

skal man da blande ut Roses eller bare ta det rent oppi drinken? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...