Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan barbere leggene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkert sett dine foreldre gjøre dette, men du tar litt baberskum og gnir det rundt på hendene og smører det på det stedet du skal ha det, så bare drar du høvelen så ser du på høvelen om det kommer noe hår. Men hva er poenget med å barbere leggene ?

Skrevet

Sålenge huden synes, og du ikke ser ut som et eller annet pelsdyr, trenger du da ikke barbere legga dine. Bare fordi du har fått mer hår her og der enn de andre i klassa, betyr det ikke at det er noe galt med det. De andre er sikkert bare misunnelige fordi de ikke engang har nærmet seg stemmeskiftet enda. La håret være, mitt råd :)

Skrevet

Du kommer nok til og bli mer mobbet om målet ditt er justin bieber.

Men jeg kommer ikke til å si at jeg har barbet meg. jeg sier bare, håret hakke grodd ut ennå :)

Er det ikke normalt at menn barberer seg på leggen'a?

Postet av anonym: da5f17c8465683a80deb1c49221fc27e

Skrevet

gutter/menn barberer ikke leggene nei... veit at en del "sossegutter" gjør det men faen, det er ikke normalt at mennesker utstyrt med penis og testikler raker leggene nei

Skrevet (endret)

Hvis erter deg for at du har hår på bena hjelper det nok ikke å si at det ikke har grodd ut enda ... de ser jo hvis du har hatt masse hår at det plutselig er borte.

Jo, det er vel noen gutter som gjør det, men det forbindes med noe feminint. Det er som oftest jenter/damer som barberer leggene :)

Endret av Karina Hulesangerhule

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...