Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker han meg ?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 16 år som liker en gutt...tror jeg. Noe jeg er mer usikker på er om han liker meg. Det er det jeg trenger deres hjelp til, jeg må vell bare forklare litt om situasjonen først ;)

 

Vi ble kjent over nettet med en rein tilfeldighet. (Han bor ca. en time med bil fra meg). Han skulle bare hjelpe meg med noe, så vi sendte litt meldinger på facebook. Etter det så pratet vi egentlig ingenting, bare sånn "hei, skjer" osv. men det var alltid meg som begynte samtalene og de varte ikke lenge.

 

Etter litt møtte jeg ham på en stor fest. Jeg sa så vidt hei til ham, vi pratet bare bittelitt. Når jeg kom hjem hadde han sendt melding på facebook. Der stod det at han hadde sett meg og syns jeg var fin. Jeg sa bare at han også var det, og der sluttet den samtalen.

 

Så etter ganske lenge, kanskje 5 mnd, så traff jeg han random på en konsert. Den kvelden holdt han rundt meg og sa at det var koselig jeg var der. Han strøyk meg på skuldrene og "maserte" nakken min. Når jeg skulle gå gidde vi hverandre en klem.

 

Etter 1-2 uker etter konserten sendte jeg melding til ham og sa at han var kjekk. Da svarte han og sa at jeg var ganske fin jeg også.

Neste dag sendte ham meg meldig å spurte om jeg var full siden jeg sendte den midt på natta hahah, men jeg sa nei :p

 

Etter litt så bestemte vi oss for å møtes fordi jeg hadde en sånn "liketing" på Facebook om at hvis noen trykka liker så skulle de møte meg..og han trykka liker da.

 

Så møttes vi en dag og prata bare helt vanlig. Jeg hadde med meg 2 venninner. Det skjedde ikke så mye, vi ga hverandre bare en klem når vi gikk, men hun ene venninna mi sa at han så på meg hele tiden (men jeg følte ikke det da)

 

Når jeg kom hjem skreiv han på chatten at det var koselig å møte meg og jeg skreiv "deg også", men så ble ikke samtalen noe lenger.

 

Etter kanskje 2 uker sendte han melding til meg på mobilen og spurte hvordan det gikk og sa at det var veldig koselig å være med meg den dagen og at det gjerne kunne gjentas. Jeg skreiv nesten det samme tilbake + at jeg skreiv at det sikkert ikke var så lenge til jeg var i Ålesund, der han bor da. Så skreiv han at jeg bare måtte si ifra når jeg var der :) Så skreiv jeg at det skulle jeg, og etter det så fikk jeg ikke noe svar.

 

Han svarer liksom ikke alltid på alle meldingene og av og til er han veldig kjedelig hvis jeg snakker til ham på chat osv..

 

Jeg skjønner ikke helt hva han vil? Han er jo ganske player syns jeg.. men jeg vet ikke :/

Tror dere han liker meg eller bare vil ha sex med meg? Eller ingen av delene?

 

Sry for langt innlegg.. men setter stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig kommunikasjon virker å være en stor del av dette. Det du sier om at han kanskje bare vil ha sex er det vanskelig for oss å svare på, men jeg utelukker det ikke ettersom jeg vet hvordan jeg var som 16 åring. :) Det er nok bare å gjøre som NothingDoin foreslår; go for it! Du har ingenting å tape. Erfaringen er viktig å få med seg og dette kan jo ende aldeles bra. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden han sendte melding og sa at han syntes det var koselig å møte deg så var/er han nok hverfall interessert.

 

Grunnen til at det ikke har blitt så mye mer av de meldingene er nok fordi at han ikke tror at du er interessert. Visst du bare svarte på det at han syntes det var koselig å møte deg med "deg også" så trodde nok han at du ikke var interessert. Slike korte svar kan enkelt missforstås, kanskje han trodde at du ikke ville chatte med han ettersom du svarte såpass kort. Hadde jeg fått et slikt svar så kunne jeg nok i noen tilfeller ha tolket det som et "årh, han igjen? får vel svare for å ikke være frekk"-melding.

 

Visst du er interessert så burde du kanskje ta initiativ av og til, men om det er det du har prøvd på og han ikke har svart så må du passe på å ikke mase. Han tenker nok på deg av og til. :)

 

Hva han vil kan nok ikke vi si noe om, men vi kan si hvordan vi tror situasjonen er.

 

Lykke til ^^,

Lenke til kommentar

Siden han sendte melding og sa at han syntes det var koselig å møte deg så var/er han nok hverfall interessert.

 

Grunnen til at det ikke har blitt så mye mer av de meldingene er nok fordi at han ikke tror at du er interessert. Visst du bare svarte på det at han syntes det var koselig å møte deg med "deg også" så trodde nok han at du ikke var interessert. Slike korte svar kan enkelt missforstås, kanskje han trodde at du ikke ville chatte med han ettersom du svarte såpass kort. Hadde jeg fått et slikt svar så kunne jeg nok i noen tilfeller ha tolket det som et "årh, han igjen? får vel svare for å ikke være frekk"-melding.

 

Visst du er interessert så burde du kanskje ta initiativ av og til, men om det er det du har prøvd på og han ikke har svart så må du passe på å ikke mase. Han tenker nok på deg av og til. :)

 

Hva han vil kan nok ikke vi si noe om, men vi kan si hvordan vi tror situasjonen er.

 

Lykke til ^^,

 

Takk for svar (:

Men, jeg tror han har skjønt at jeg liker ham :) Jeg bare skreiv ikke heelt i detaljer her hva jeg skreiv .. men du har kanskje ett poeng :roll: jeg burde kanskje ikke bare svare igjen og være så kjedelig :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...