Dragavon Skrevet 5. oktober 2013 Skrevet 5. oktober 2013 Denne LPen ble signert etter konserten i Solnahallen 26 september, bare noen timer før Cliff ble drept. Er vel en av de platene i samlingen som betyr mest for meg, sammen med bootlegen fra konserten i Solnahallen
Fjellkriger Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 (endret) Kjøpte plastmapper til de fleste av platene mine i dag. Vedlikehold er viktig! Har vel rundt 59 LPer nå, og mange flere skal det bli! Endret 4. desember 2013 av Norbit
Need44speed Skrevet 27. januar 2014 Skrevet 27. januar 2014 Pen tråd. Skal se om jeg får tatt noen bilder en dag. fikk du tatt de bildene?
MR SPEED Skrevet 27. januar 2014 Skrevet 27. januar 2014 Forsatt folk som kjøper det? Stilig men forstår ikke helt hvorfor.. Er jokingnutria her lenge siden sist savna deg i skjiten nå De er samlere vet du, men å kjøpe en plate spiller av høy kvalitet så er lyden utmerket da. Exe fra hifi klubben, men det vet du sikkert da
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. januar 2014 Skrevet 27. januar 2014 Forsatt folk som kjøper det? Stilig men forstår ikke helt hvorfor.. Er jokingnutria her lenge siden sist savna deg i skjiten nå De er samlere vet du, men å kjøpe en plate spiller av høy kvalitet så er lyden utmerket da. Exe fra hifi klubben, men det vet du sikkert da Hallaien! Er en stund nå ja. Står til? Kjøper veldig skjeldent CD'er, går for det meste i Spotify her.
MR SPEED Skrevet 27. januar 2014 Skrevet 27. januar 2014 Forsatt folk som kjøper det? Stilig men forstår ikke helt hvorfor.. Er jokingnutria her lenge siden sist savna deg i skjiten nå De er samlere vet du, men å kjøpe en plate spiller av høy kvalitet så er lyden utmerket da. Exe fra hifi klubben, men det vet du sikkert da Hallaien! Er en stund nå ja. Står til? Kjøper veldig skjeldent CD'er, går for det meste i Spotify her. Kan ikke klage, ja er lenge siden TheMightyUnknown, men kjøpe cd å lp å det er jeg ferdig med jeg oxo. noe blir det da
Skogslik Skrevet 29. januar 2014 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Woods of Infinity: Skal være alt av vinyl utgivelser som er til nå. Lever i håp om at første albumet og kommer på vinyl med tiden. Endret 30. januar 2014 av Skogslik
Fjellkriger Skrevet 30. januar 2014 Skrevet 30. januar 2014 Nehëmah - Tomb of Thoughts 1992-2004 Veldig fornøyd med denne boksen. Den inneholder det meste bandet har gitt ut og noen sjeldnere godbiter.
Klausen Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Kjøpte mine første vinyl plater her om dagen - og flere skal det bli! fortiden har jeg bare kjøpt en billig vinyl spiller- men denne vil bli oppgradert til noe mye bedre så fort jeg har penger til overs. Kaizers Orchestra Violeta Violeta - nr 0962 av 1000
Need44speed Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 (endret) Siden sist Endret 29. august 2014 av General Bork Laser
SheikDarunia Skrevet 30. august 2014 Skrevet 30. august 2014 Noen av platene jeg har "arvet" av brodern.
weebl Skrevet 1. september 2014 Skrevet 1. september 2014 (endret) Ayreon - the theory of everything (signert av arjen) Fen - the malediction fields (nyrelease på brun vinyl) Iron maiden - The final frontier (picture disc) Har en del mer stående i kjellern i avvente på at jeg kjøper meg platespiller, men før den dagen jeg kjøper platespiller skal jeg ha nok plater til å ta ut ei uke ferie og låse meg inne å spille i et strekk. Endret 1. september 2014 av weebl
weebl Skrevet 6. november 2014 Skrevet 6. november 2014 Dobbeltpost men lenge i mellom Ny skive i posten i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå