Gå til innhold

Dine favoritt PHP IDE-er, frameworks og verktøy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cross-platform: PhpStorm.

 

Jetbrains sitt utviklingsverktøy som er direkte magisk :)

Har brukt PphStorm litt over en uke nå, og det er uten tvil den beste IDE-en jeg har testet til nå! :D Det har alt jeg ber om i en IDE, pluss mer! Var bare litt uvant at det er låst fast til autosaving. Men har vent meg til det nå hehe

Kommer til å kjøpe det når trialen går ut :)

Endret av WillY-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Compass er bare et rammeverk som ligger oppå sass og legger til en del småfunksjonalitet og støtte for flere extensions. Det jeg likte veldig godt med Compass er hvordan den håndterer sprites siden det er en større del av jobben på mange av prosjektene mine :) Å si at du skal kjøre SASS rent fremfor Compass gir for meg mindre mening da det er samme parsing som blir gjennomført som når du bruker SASS (bortsett fra at den tar hensyn på compass-spesifikk includes). Det største minuset jeg kan se med Compass er den uoversiktlige dokumentasjonen deres som ofte forvirrer mer enn hjelper til i en nødssituasjon.

 

Less har jeg ikke erfaring med, men jeg liker ikke bruke mer javascript enn nødvendig. Dette er dog en smakssak. Er bare å hive deg over en av dem, for når du begynner å bruke nested css, blir du avhengig ;)

Endret av MrDonutseeker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...