Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Side for "Vennesøking"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du mener man må være svett for å være med i klan/guild? Det er ganske arrogant og patetisk å tro.

og hvis du ikke er svett, hvorfor skaffer du ikke venner på byen/ute?

 

det jeg trur jeg prøver å si er att du må nesten oppsøke aktiviteter DU liker og bli kjent med folk der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så du mener man må være svett for å være med i klan/guild? Det er ganske arrogant og patetisk å tro.

og hvis du ikke er svett, hvorfor skaffer du ikke venner på byen/ute?

 

det jeg trur jeg prøver å si er att du må nesten oppsøke aktiviteter DU liker og bli kjent med folk der.

 

U mad eller noe? Bare fordi du føler deg ekstremt truffet når h*n sier at h*n ikke er svett nok for å være med i noen guild, trenger du ikke stille et slikt angripende spørsmål. Med det mener jeg at det ikke er alle som har lett for å bare bli kjent med noen på byn. Mange der ute som ikke bare er sjenert over det motsatte kjønn, men også personer man faktisk kun ønsker et vennskap til. Dermed er det enklere å få kontakt med personer over nett.

 

Sier ikke at trådstarter har noe problem med å få seg venner eller bli kjent med nye folk, men jeg synes det er dårlig å stille det spørsmålet, som om at du vil gni problemet som trådstarter kan ha opp i trynet, å få h*n til å si at h*n har problemet, noe som kan tråkke på selvtilliten. Igjen, det er selvfølgelig ikke sikkert at trådstarter har dette problemet, men rett og slett bare vil finne venner med samme interesser på en enkel og grei måte.

 

Nå føler jeg at jeg kanskje overreagerer på det spørsmålet ditt, men vil bare få frem at det kanskje skulle vært spurt på en annen og mindre angripende måte. Samtidig er jeg enig med at trådstarter kan oppsøke aktiviteter han/hun liker og bli kjent med personer der. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

First: Syntes ikke du blir noe bedre enn meg, da du starter med "u mad.."

 

Min post var ikke ment angripende, dersom den ble oppfattet slik, beklager jeg.

Legg merke til att jeg sier byen/ute. Det vil si at jeg faktisk sier det samme i neste setning.

 

Og mine intensjoner om å fortelle hvordan jeg er som person i mitt privatliv, har jeg ingen nytte av. Jeg har heller ingen glede av å rakke ned på TrådStarter.

Lenke til kommentar

det jeg trur jeg prøver å si er att du må nesten oppsøke aktiviteter DU liker og bli kjent med folk der.

Sier meg enig i denne.

 

Trenger ikke å være noe stort greier, men det er alt etter hvilke interesser du har og hvor villig du er til å "tørre". På de riktige stedene finner du mange som ikke er så langt oppi alder som oppfører seg også.

 

Hvis du noen gang snubler borti et sted jeg er setter jeg meg gjerne ned for å snakke med deg :)

Lenke til kommentar

Så du mener man må være svett for å være med i klan/guild? Det er ganske arrogant og patetisk å tro.

og hvis du ikke er svett, hvorfor skaffer du ikke venner på byen/ute?

 

det jeg trur jeg prøver å si er att du må nesten oppsøke aktiviteter DU liker og bli kjent med folk der.

 

U mad eller noe? Bare fordi du føler deg ekstremt truffet når h*n sier at h*n ikke er svett nok for å være med i noen guild, trenger du ikke stille et slikt angripende spørsmål. Med det mener jeg at det ikke er alle som har lett for å bare bli kjent med noen på byn. Mange der ute som ikke bare er sjenert over det motsatte kjønn, men også personer man faktisk kun ønsker et vennskap til. Dermed er det enklere å få kontakt med personer over nett.

 

Sier ikke at trådstarter har noe problem med å få seg venner eller bli kjent med nye folk, men jeg synes det er dårlig å stille det spørsmålet, som om at du vil gni problemet som trådstarter kan ha opp i trynet, å få h*n til å si at h*n har problemet, noe som kan tråkke på selvtilliten. Igjen, det er selvfølgelig ikke sikkert at trådstarter har dette problemet, men rett og slett bare vil finne venner med samme interesser på en enkel og grei måte.

 

Nå føler jeg at jeg kanskje overreagerer på det spørsmålet ditt, men vil bare få frem at det kanskje skulle vært spurt på en annen og mindre angripende måte. Samtidig er jeg enig med at trådstarter kan oppsøke aktiviteter han/hun liker og bli kjent med personer der. :)

Protip: Ikke bruk "U MAD?" i et innlegg der du skal være saklig, du mister all kredibilitet :yes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...