Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

host1.no er dyrt, så du burde finne noe billigere.

 

Hørte hva de skulle ta for å laste ned noen linux distribusjoner på en blueray plate, så de skulle ta 600 kr for jobben + backupmedia f.eks harddisk koster ca 500 kr for usb harddisk av den eldre sorten.

 

Hva trenger du av host1.no?

 

Skal du ha en enkel webserver eller filtjener burde du finne noe billigere om du ikke er kresen på ytelse og har 100 mbit bredbånd eller bedre.

 

Trenger du bare HTML/Javacript hotell, vurder heller www.home.no sikkert langt billigere og ca like bra. Gratis alternativet er funger bra, men i windows generielt så styr unna FTP i windows det har ikke fungert de siste 2 årene hos meg.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

host1.no er dyrt, så du burde finne noe billigere.

 

Jeg tenkte MINI varianten, den koster 29kr i måneden, er det så dyrt?

bruker ONE.COM nå, men synes at de har litt for få funksjoner

Du kan se på https://host1.no/webhotell.php for å se på prisene selv.

 

 

Hva trenger du av Host1

 

Skal hoste et par Wordpress blogger osv.

Kunne tenkt meg den 10 domener medfølger funksjonen også...

 

 

Hørte hva de skulle ta for å laste ned noen linux distribusjoner på en blueray plate, så de skulle ta 600 kr for jobben + backupmedia f.eks harddisk koster ca 500 kr for usb harddisk av den eldre sorten.

 

Akurat dette skjønte jeg ikke helt av...

Endret av Bendik1337
Lenke til kommentar

Synes det var en helt grei pris, forutsatt at serverne står i Norge.

 

EDIT: Dog hadde jeg nok heller valgt subsys eller domeneshop hvis jeg handlet i den prisklassen. Greit å ha en leverandør med lang fartstid og som ikke blir kjøpt opp eller lagt ned i morgen.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Host1-serverene er igrunnen søppel. Tåler ikke mye trafikk før de kneeler.

 

Er igrunnen enig med Loomy. gå for Domeneshop eller Subsys. Mulig Proisp.no også er flinke. Selv bruker jeg subsys, som jeg er i grunnen fornøyd med, men går muligens over til Domeneshop.

 

Kunne tenkt meg den 10 domener medfølger funksjonen også...

Du er klar over at du ikke får 10 ekstra domener, men at du kan kjøpe 10 ekstra domener som du kan ha på webhotellet ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...