Gå til innhold

Panser 2012


FYR5TeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, lurer litt på det jeg og, fikk oppmøte senest 8.30, blir jeg da ventende mye etter jeg har gått gjennom legesjekken? Klarer faktisk ikke å vente med å dra nå!!

Ditto, teller dager nå! :) Håper på svar på det her ganske snart, kan se om jeg ikke ringer VPV imorgo..
Lenke til kommentar

Ganske sikker på at alle starter samtidig, og at det å komme godt i forveien ikke gir deg et forsprang når det kommer til tester og slikt. Ventetjeneste er det mye av. Kjenner jeg forsvaret riktig starter det sikkert 11.00. Er dere usikre så anbefaler jeg å ringe vernepliktsverket eller noe slikt.

 

Du får god tid til å bli kjent med folk, såpass kan jeg si. Innrykksdag er en av de kjedligste dagene har opplevd.

Lenke til kommentar

Det er relativt enkelt å finne frem til folk som er fra militæret på Gardermoen, men kanskje best å ikke ta unødvendige sjanser. Forsvaret er elendig på informasjon.

 

Dere kommer nok frem seint på kvelden, men all ventinga i løpet av de første dagene er verdt det :)

Endret av Feeky
Lenke til kommentar

Lurer på om det ville vært lurest å komme dagen før jeg skal inn (har oppmøte 9. august innen kl 10.00), altså komme den 8. Jeg kommer fra Haugesund, og de eneste flyavgangene jeg kan ta gjør at jeg kommer frem til Gardermoen rundt kl 8. Er det vanlig å komme en dag før eller kommer alle på dagen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...