Gå til innhold

g2play.net og andre key-stores.


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Surfet litt rundt og kom over g2play.net, og så at de hadde The Witcher 2 til 116 kr. Da sender de meg visstnok en Steamkode som jeg skal aktivere. Har prøvd å søke litt på google, og finner folk som sier de er fornøyde, og folk som har mistet spill etc. Hvor trygt er det å kjøpe spill på denne måten egentlig? Har ikke veldig lyst til å kjøpe et spill bare for å finne ut at jeg ikke får spillet, eller verre, at Valve pga grunnlag av det banner accounten min.

 

Setter pris på erfaringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt et par spill på g2play, og har bare possitive erfaringer så langt. Har kjøpt cod4, noen steam spill, noen blizzard spill og et par EA spill. De scanner inn keys fra retail bokser, så det er ingen grunn til at du skal bli bannet. Vet det var noe tull med mw2 keys etter release der, men de som fikk mw2 slettet fra sin steam account fikk ny key såvidt jeg vet, de har veldig god service(support 24/7 og de svarer fort på mail.).

Ordre går raskt igjennom, og keys kommer på mail fort. Første gang du bestiller kan det hende du må vente en time eller to mens de bekrefter at kortet du betaler med ikke er meldt stjålet, at du er du etc.

Lenke til kommentar

Steam sier dette er en ikke godkjent tilbyder og du vil risikere å miste spill du har lagt inn i Steam via fks G2Play. I verste fall få din Steam konto stengt. Du kan jo prøve å spørre om dette på Steam forumet og se hvor mange sekunder det tar før tråden er stengt og en advarsel blir gitt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...