Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overraske typen


Anbefalte innlegg

Jeg hadde vel igrunn syntes at det var best hvis hun faktisk klarte å tenke seg frem til noe selv, fremfor å lese en eller annen oppskrift på internett.......

 

Nå er det ikke snakk om å følge disse rådene slavisk heller da! Herregud jeg er kreativ. Alt jeg var ute etter va råd om forskjellige scenarioer som menn liker... Når ble det galt å spørre om råd liksom?

 

Takk for alle de andre forslagene og innspillene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Personlig så likte jeg ideen om at hun er i sofaen i en morgenkåpe eller lignende som bare skli av. En brått på blowjob eller beføling midt under TV-kosen virker også pirrende.

 

Selv hadde jeg også likt om typen midt på natten begynte å klå på meg, men det bør være greit for han på forhånd å bli vekket midt på natten. Husker en episode der hun var mye lengre oppe, snakker 2-3 mens jeg sovner ved midnatt. Hun kom til sengs og la seg innerst i senga der hun pleier å ligge, jeg våknet og merket at hun var villig.

 

Kan jo bidra med en:

Miniskjørt uten noe under, prøve å finne en måte å gjøre det synlig på uten å "mene" det. Og ha sex i sofaen, kanskje uten å ta av miniskjørtet. Denne har jeg ikke fått testet så jeg vet ikke hvordan det fungerer i praksis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Redd for å spørre han? Jeg syns det er positivt når dama spør om ting jeg - noe syns jeg ingenting om, mens andre ting er tennende og vi prøver det. Noen ganger er det skuffende, andre ting igjen er 100% suksess. Det mest tennende jeg vet er damer som vet hva de vil og tørr å spørre hvis det er noe det bør spørres om før det prøves.

 

Nå mener jeg ikke nødvendigvis anal er nødvendig å spørre om heller, for som nevnt her, så merker man fort om partner tenner eller ei når man nærmer seg området. Hvis man da bare trykker lett uten penetrering og man merker at dette var tennende på den andre, så kan man jo slenge ut en "syns du det var skikkelig godt og tente du ekstra denne gangen" - "jeg syns det virket sånn." Utifra svar, så kan man prøve samme og ev presse finger litt inn - merker fort om det er noe eller ei for partner og følgelig fortsetter utifra det - med å fortsette, eller bare gå tilbake til et lett press.

Lenke til kommentar

Minnie_!!!

 

Ugh! Syns det var mange kjedelige forslag her jeg men?

Syns du skal minst ha alle tre innledende forslag inne med en gang. Altså stearinlys, sexy antrekk og dusj, og kanskje mer til.

 

En deilig middag med koselig dempet musikk og svak belysning der du hadde hatt på deg noe sexy ala en tettsittende topp og trange jeans/tights i spreke, reflekterende farger. Dyptgående samtaler, gjerne i form av hva jeg hadde likt eller vært med på sånn litt sexuelt hadde vært langt fra en downer.

 

Dusjen hadde du gått inn i når vi hadde pusset tennene, og strippet sakte av deg klærne, kanskje hadde du gitt meg et hint om hjelp til det? Da hadde det vært et passe vorspiel for min egen del, og sikkert for "kvinnen". Deilig og eggende en hel kveld sammen med deg ville ha ført til himmelsk sex!

 

Oppriktig skuffet hadde jeg derimot blitt hvis du hadde tatt meg på k**** på et tidlig stadium uten noe som helst vorspiel. Jeg høres kanskje ut som en slags homo for "mannfolkene" her, men feier det lett unna med å si at vi gutter er faktisk ikke så langt unna dere jenter! Lange vorspiel i et deilig miljø er nesten et must, bare du har prøvd det en gang liksom!

 

Lykke til, og ikke skyld på meg om gutten din rett og slett dør av denne behandlingen! :thumbup:

 

Postet av anonym: b457f041821e5f26879daae837801258

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...