Gå til innhold

BK: Admiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Admiral

Bildet er fjernet.

Omsider ser en noen sommerfugler dukke fram, noen nokså skadet (antakelig etter mye nedbør?) - andre nokså nyklekkede og friske i fargene. Ikke helt sikker på om det er en Admiral idet det fins arter som ligner denne også, sånn som med mange andre:-)

Link til bildesiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne var flott :) Fint lys, skarpt og gode farger. Utrolig flotte disse sommerfuglene, blir sittende og se og beundre mønster og farger her :)

Tusen takk, "Krismeko":-) Ja, det var overskyet når jeg tok dette, men godt lys egentlig. Når sola nå har dukket opp på mine trakter, popper de vakreste sommerfugler opp, og synes å være nokså "unge" - noe en kanskje må si med forbehold idet jeg mener å ha lest at de kun blir cirka en uke "gamle". :ermm: Admiralen er kanskje enda vakrere på overkroppen, men mest fotogen fra siden muligens? :-)

Skrevet

Ble da skarpt så det holder.Fint plassert i bildeflaten;)

Tusen takk, Jan Erik. Såpass bra lysforhold at jeg ikke trengte å skarpne eller vegret meg mtp overskarpning. Ser for meg at en smule skrp hadde vært en bedring? Nå vel, de kryr rundt meg. Skulle vel ideelt brukt macroobjektiv til dette, men men:-)

Skrevet

En nydelig skapning dette! Står ikke tilbake fra de sommerfuglene jeg så i et veldig interessant program på TV i går kveld!

Skarpt og veldig fine farger. Bra fangst dette uansett om det er en admiral eller en med lavere rang... ;)

Skrevet

Fint motiv med god skarphet og fine farger. Synes kanskje det ble litt "avstumpet" ned -og ville hatt med mer av blomsten, og kanskje jevnet bakgrunnen noe:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...