Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

AKUTT! Trenger råd umiddelbart...


Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Du kommer til å angre dersom du ikke drar. Selv om det er en harry bilutstilling, så har du mulighet til å møte din fremtidige kjæreste. En sånn sjanse hadde jeg ikke kastet bort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke noe viktig å gjøre, men bilutstillingen er i en by og jeg har nesten aldri vært i en by før. Og denne byen er jeg overhodet ikke kjent i, så vet ikke om jeg finner fram dit jeg skal. Men det er vel egentlig bare en dårlig unnskyldning!

 

For å være ærlig så er jeg jævlig sjenert og nesten redd jenter...Har aldri hatt flax med damene, så jeg vet ikke egentlig hvordan jeg skal forholde meg når jeg møter henne. Har gått opp masse i vekt siden sist jeg møtte henne og det forbedrer ikke selvtillitten...

 

- Trådstarter :)

 

Postet av anonym: 176ba41507307916aa1cedea889c8c8e

Lenke til kommentar

Du er ikke alene om og være sjenert foran jenter ;) og heller ikke med å flax med damene (selvom det skrives flaks) mange her som er i samma båt som deg, inkludert meg :p

 

Og hva synes du jeg skal gjøre? Vet heller ikke om jeg har nok penger...Faen da! Nå er det nok unskyldninger, penger ordner seg sikkert.

 

- Trådstarter

 

Postet av anonym: 176ba41507307916aa1cedea889c8c8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er ikke alene om og være sjenert foran jenter ;) og heller ikke med å flax med damene (selvom det skrives flaks) mange her som er i samma båt som deg, inkludert meg :p

 

Og hva synes du jeg skal gjøre? Vet heller ikke om jeg har nok penger...Faen da! Nå er det nok unskyldninger, penger ordner seg sikkert.

 

- Trådstarter

 

Postet av anonym: 176ba41507307916aa1cedea889c8c8e

Hmm.. altså er egentlig litt usikker men du burde nok satse på og møte hun, bedre det enn å angre på det seinere uansett om det går skeis eller ikke ;) masse fisk i havet fortsatt og som regel finner man den rette når man minst venter det. og ja blir veldig ensformig svar, men er det egentlig alle sier til slutt og beste tipsene som kan gis :p det er fælt og høre at man hun kanskje ikke er den rette for deg og at man må ta tiden til hjelp. men tilslutt så får man det man ønsker og kunne ikke vært mer glad :D

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Spar unnskyldningene til en annen gang. Hopp i det! Du kommer til å angre til helgen, hvis du velger å være hjemme.

 

Det er ikke så vanskelig med damer. Man må bare frigjøre seg fra alle tankene og forestillingene man har på forhånd. Hun er et menneske, hun også. Dere har helt sikkert mye å snakke om.

Lenke til kommentar

Det kan være en gammel pedo som bruker telefonen hennes. Kontakt politiet og gi dem smsene!!

 

 

Tror verken dette er kødd eller noe annet, og hvorfor skulle en pedo prøve seg på en som er 19 år? Er bare teit å tenke slik, for da er han jo ikke pedofil engang, men homofil. Nok om det!

 

 

- Trådstarter

 

 

Postet av anonym: 176ba41507307916aa1cedea889c8c8e

 

Jeg må bare spørre. Hva gjør at denne pedoen Overdox tok fra løse luften må være homo? Han sa ikke et ord om det var en han eller hun :)

 

Nå går jeg veldig off topic.

 

 

 

Selvfølgelig bør du ikke avslå invitasjonen du har fått. Hun har invitert deg med på noe, dette er et soleklart tegn på at hun liker deg. Du tjener absolutt ingenting på å si nei. Og hvis du gjør det kommer hun nok ikke til å invitere deg med på noe igjen med det første. Det betyr at du i så fall må gro enda mer hår på ballene og invitere hun med på noe neste gang hvis du vil komme noe vei med dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...