Tor r Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Ja hvor blir sommeren av? Fint bilde,men tror her det lyse partiet tar for mye oppmerksomhet
Mystikus Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Skrevet 24. juli 2011 Ja hvor blir sommeren av? Fint bilde,men tror her det lyse partiet tar for mye oppmerksomhet Det er ofte to ting som drar oppmerksomhet og det er lyse partier og det som er farget rødt. Her var vel min vurdering at lys og farge oppveier hverandre. Takk for den hyggelige og konstruktive tilbakemeldingen, Tor
UllaSpansdahl Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Fristende bær. Vi har noen jordbærplanter i potte i hagen, og bærene smaker himmelsk. Fint bilde.
May-Brith.O Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Syns du har fanget markjordbæret veldig fint her, og at lyset i bakgrunnen er drahjelpen. Disse bærene er jo pitte så små, så dette syns jeg var veldig bra:-)
Håkon Øvermo Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Et flott utsnitt dette Birger, regner med at den ikke henger der mer.
Karl-Ivar Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Skarpt og fint bilde av jordbæra, litt rotet bakgrunn.
Torhild Jansen Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Skarpt og fint bilde og et 'smakfullt' motiv.
Mystikus Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Skrevet 28. juli 2011 Fristende bær. Vi har noen jordbærplanter i potte i hagen, og bærene smaker himmelsk. Fint bilde. Takk for det, Ulla Syns du har fanget markjordbæret veldig fint her, og at lyset i bakgrunnen er drahjelpen. Disse bærene er jo pitte så små, så dette syns jeg var veldig bra:-) Takk for det, May-Brith
Mystikus Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Skrevet 28. juli 2011 Et flott utsnitt dette Birger, regner med at den ikke henger der mer. Takk for det Håkon - og Jo, den fikk henge i fred
Mystikus Skrevet 28. juli 2011 Forfatter Skrevet 28. juli 2011 Skarpt og fint bilde av jordbæra, litt rotet bakgrunn. Takk for det, Karl-Ivar Skarpt og fint bilde og et 'smakfullt' motiv. Takk for det, Torhild Liker linjene og fargene dine. Bra Takk for det, Øystein
Anbefalte innlegg