EA Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 Nå er det sånn at jeg nettopp har kjøpt meg et Ati Radeon 9800PRO skjermkort.Men jeg får ikke dette kortet til å fungere 100%.Når jeg f.eks starter opp Rainbow Six3 Raven Shield , så begynner skjermen å flimre noe voldsomt, men så for jeg slår av spillet så er alt normalt...Noen som har opplevd noe lignende??Setter stor pris på eventuelle tips/råd. Har prøvd å reinstallere driverne, også Omega drivere, men til ingen nytte. Noen som har Peil?!!
the_auditor Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 jeg går ut i fra at du har nyeste drivere til alt osv og at du formaterte når du byttet skjermkort?
Sinnsro Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 prøv å få det bytta, et så dyrt kort skal ikke være ustablit(syns jeg)
Desdichado Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Høres mer ut som om du prøver å kjøre for rask oppfriskningshastighet i 3d. Kjør dxdiag og tving den til å kjøre 60mhz, løste dette problemet? des,OUT!
Arve Systad Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 jeg går ut i fra at du har nyeste drivere til alt osv og at du formaterte når du byttet skjermkort? Trenger vel ikkje formatere når du bytte skjermkort. Du er ikkje 100% nødt til å formatere "uansett" vilken hardware du bytter ut (bortsett fra HDD'en med OS på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå