EA Skrevet 2. august 2003 Rapporter Del Skrevet 2. august 2003 Nå er det sånn at jeg nettopp har kjøpt meg et Ati Radeon 9800PRO skjermkort.Men jeg får ikke dette kortet til å fungere 100%.Når jeg f.eks starter opp Rainbow Six3 Raven Shield , så begynner skjermen å flimre noe voldsomt, men så for jeg slår av spillet så er alt normalt...Noen som har opplevd noe lignende??Setter stor pris på eventuelle tips/råd. Har prøvd å reinstallere driverne, også Omega drivere, men til ingen nytte. Noen som har Peil?!! Lenke til kommentar
EA Skrevet 2. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2003 Ingen som har peil eller?!!! Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 2. august 2003 Rapporter Del Skrevet 2. august 2003 Høres ut som det er varmeproblemer Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 2. august 2003 Rapporter Del Skrevet 2. august 2003 jeg går ut i fra at du har nyeste drivere til alt osv og at du formaterte når du byttet skjermkort? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 2. august 2003 Rapporter Del Skrevet 2. august 2003 prøv å få det bytta, et så dyrt kort skal ikke være ustablit(syns jeg) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. august 2003 Rapporter Del Skrevet 5. august 2003 Høres mer ut som om du prøver å kjøre for rask oppfriskningshastighet i 3d. Kjør dxdiag og tving den til å kjøre 60mhz, løste dette problemet? des,OUT! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. august 2003 Rapporter Del Skrevet 6. august 2003 jeg går ut i fra at du har nyeste drivere til alt osv og at du formaterte når du byttet skjermkort? Trenger vel ikkje formatere når du bytte skjermkort. Du er ikkje 100% nødt til å formatere "uansett" vilken hardware du bytter ut (bortsett fra HDD'en med OS på ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå