Gå til innhold

[Løst] Skal tro hvem som ble medlem nr.100!


Anbefalte innlegg

Ser at vi nå nærmer oss 100 registrerte medlmmer her inne! 96 akkurat nuh hvis jeg ikke har talt feil!

 

Håper og tror det kan "ta av" litt etterhvert som "fellesferien" blir ferdig! :roll:

 

Ser heldigvis mange kjente fra gamle digit og heldigvis noen "nye" også! :thumbup:

 

Registrerer forøvrig at dette med å få reg. de forskjellige navn: profil/visning etc. nok har forledet en del (meg inkludert)...., var ikke meningen å opptre med et "alias", men, men.... får vel kommet "i vater" etterhvert.... :ph34r:

Oppdaget etter noen dager at det f.eks. må gå 180 dager mellom skifte av et av navnene... :blush:

 

Imøteser medlem nr.100 i løpet av noen timer, kanskje..... ;)

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

98 & Counting! :dribble::whistle:

 

Premien MÅ da være å få fyldige kommentarer fra deg hver dag!! :innocent:

Problemet er at jeg ikke kan love at det bare blir snille kommentarer :evil:

Nå har vi passert nr.100 (helt lydløst og uten noen stor publisitet)... Ikke vet jeg hvem det var, men tallet er nå 105 iallefall!

HURRA! :yes::lol::rofl:

Lenke til kommentar

Nå har vi passert nr.100 (helt lydløst og uten noen stor publisitet)... Ikke vet jeg hvem det var, men tallet er nå 105 iallefall!

HURRA! :yes::lol::rofl:

Hvor er det du ser disse tallene?

Må bruke hoderegning, men finner tallene ved å telle registrerte medlemmer i bildekritikken under Medlemmer. Klikker bokstav for bokstav og teller og teller ....... (artig med litt oppfrisking fra folkeskoledagene).... :roll::yes: (hadde jeg notert ned alle når tallet var 99 så hadde jeg hatt rede offeret for dine kommentarer.....) :wallbash:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...