Gå til innhold

BK: Hvitt hav

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig bølgebilde med en etterbehandling som 'kler' motivet.

Takk for hyggelig kommentar :)

Nå må du slutte å helle såpe i havet - det forurenser. Skummende flott er det :)

Ja, dette ble siste gangen :thumbup:

Et flot billede med bølgesprøjt og skum i vandkanten.

Kraftfullt bilde. Godt komponert. Veldig fint å se i stor størrelse.

Skrevet

oi, oi - sjøsprøyt og bølgebrus - midt i blinken for meg:-) Nå glemte jeg å se på linken. Håper du har meg unnskyldt, men har flere ganger postet for så å "kaste terning" for deretter å se posten forsvinne i det blå - bokstavelig talt:-) Dvs en må skrive posten/kommentaren på nytt, men vel... Lurer litt på behandlingen av vannet helt i front, men det får jeg se på senere.

• Liker 1
Skrevet

Flott dramatikk og tredimensjonalitet. Veldig bra :-)

oi, oi - sjøsprøyt og bølgebrus - midt i blinken for meg:-) Nå glemte jeg å se på linken. Håper du har meg unnskyldt, men har flere ganger postet for så å "kaste terning" for deretter å se posten forsvinne i det blå - bokstavelig talt:-) Dvs en må skrive posten/kommentaren på nytt, men vel... Lurer litt på behandlingen av vannet helt i front, men det får jeg se på senere.

Behandlingen av vannet, eller rettere sagt skummet i forkanten er et resultat av ulike justeringer av kontrasten. Det er særlig kontrasten i mellomtonene som har blitt presset i dette området.

Skrevet

Liker godt dybdeskarpheten din her der både bølger og skum er skarpt. Gir en lyst til å stikke hendene ned i skummet som minner om krem i sin stofflighet. Flott bilde.

Takk for kommentaren

Det ser ut som krem, men tror ikke det smaker krem :)

Veldig flott ble bølgebilde ditt Wasco. :)

Tusen takk

Skrevet

skummet ligner rettogslett på barberskum! det må vere etterbehandlingen som gjør det .. tøft.. det er nok heller etterbehandlingen enn selve motivet som gjør dette bildet spennende.. du har jo din egen stil og det er BRA.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...