Gå til innhold

Tråden for masterstudenter


Bonna86

Anbefalte innlegg

Jeg beklager hvis en lignende tråd har blitt opprettet før, men utifra søket kunne jeg ihvertfall ikke finne det.

 

Uansett, jeg tenkte dette kunne være en tråd for oss som skal begynne på master eller holde på med master. Hadde vært interessant å lese hva andre skal ta sin master i.

 

Jeg skal selv begynne på master i engelsk nå til høsten. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er/var karakter kravet for master grad i deres emne? Jeg holder på forsatt med bachelor og er nødt å ta enkelte emner om igjen, ettersom kravet var gjennomsnittlig C, og siden jeg har fått et par D'er så vil det gjøre det litt vanskelig for meg.

 

Har hørt at enkelte fakulteter er relativt snille på det området, men ønsker ikke slik hjelp, min egen skyld for en slik situasjon, så jeg får lese litt mer :)

 

Hadde vært intressant å vite alderen til folk også :)

 

Edit: lykke til! Har hørt at bachelor i engelsk er vanskelig, ( selv for en som er god i engelsk)kan ikke forestille hvordan master kommer til å bli :O

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Hva er/var karakter kravet for master grad i deres emne? Jeg holder på forsatt med bachelor og er nødt å ta enkelte emner om igjen, ettersom kravet var gjennomsnittlig C, og siden jeg har fått et par D'er så vil det gjøre det litt vanskelig for meg.

 

Har hørt at enkelte fakulteter er relativt snille på det området, men ønsker ikke slik hjelp, min egen skyld for en slik situasjon, så jeg får lese litt mer :)

 

Hadde vært intressant å vite alderen til folk også :)

 

Edit: lykke til! Har hørt at bachelor i engelsk er vanskelig, ( selv for en som er god i engelsk)kan ikke forestille hvordan master kommer til å bli :O

 

Det er gjennomsnitt på C som kreves. Jeg fikk dog feilinformasjon etter noen uklarheter og kom inn på det grunnlag av at jeg hadde C eller høyere i gjennomsnitt på mine tre siste emner i engelsk bachelor. Jeg hadde dog nesten C i snitt ift hele studiet, så det var nok derfor min klage gikk igjennom.

 

Jeg er forøvrig 24 år, fyller 25 år. Jeg begynner på mitt 7 år som student. ;)

 

Var det master på en spesiell linje/skole du tenkte på her eller generelt?

 

Som jeg skrev:

Uansett, jeg tenkte dette kunne være en tråd for oss som skal begynne på master eller holde på med master. Hadde vært interessant å lese hva andre skal ta sin master i.

Med andre ord: generelt. Man kan gi hverandre erfaringer selv om man ikke nødvendigvis studerer akkurat det samme.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...