Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

urer på om det er noen som vet om noen glory hole i Norge, eller er det ikke så utbredt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der finnes ett sted. Ett sted hvor alle av oslos heteste berter bokstavelig talt henger i gloryholes. Denne societeten ligger et sted i Oslo sentrum, inngangen er mellom to veldige nonchalante bygg, den ene i gulmalt betong, den andre i rødt murmateriale, med en veldig smal bakgate der entreen ligger 60/40 i strekningen, bak en høy og rusten svartmalt jernport.

 

Der finnes det også en dørvakt. Når han spør deg hva kaninen gjør så må du svare at den sultne kaninen hopper!

 

Her finnes det massevis av droger, drinks og noen av de heteste kvinnfolk du noen gang har sett. Gloryholes er dog bare toppen av berget. Lokalet har store himmelsenger, stripperpoles, aktivitetsrom, sauna og alt annet hva du kan forestille deg. Jeg har desverre ikke lov til å fortelle deg mere en dette, annet enn at du må finne dette helt på egenhånd.

 

:cool:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Der finnes ett sted. Ett sted hvor alle av oslos heteste berter bokstavelig talt henger i gloryholes. Denne societeten ligger et sted i Oslo sentrum, inngangen er mellom to veldige nonchalante bygg, den ene i gulmalt betong, den andre i rødt murmateriale, med en veldig smal bakgate der entreen ligger 60/40 i strekningen, bak en høy og rusten svartmalt jernport.

 

Der finnes det også en dørvakt. Når han spør deg hva kaninen gjør så må du svare at den sultne kaninen hopper!

 

Her finnes det massevis av droger, drinks og noen av de heteste kvinnfolk du noen gang har sett. Gloryholes er dog bare toppen av berget. Lokalet har store himmelsenger, stripperpoles, aktivitetsrom, sauna og alt annet hva du kan forestille deg. Jeg har desverre ikke lov til å fortelle deg mere en dette, annet enn at du må finne dette helt på egenhånd.

 

:cool:

 

badass :cool:

 

Postet av anonym: f90db26e918e64d75dbf9ec23403b9ef

Lenke til kommentar

Kan ikke bare de som bygger offentlige toaletter lage vegger som er tykkere enn gjennomsnittlig penislengde?

 

Jeg leste i VG for noen måneder siden at dette var et stort problem på rasteplasser langs veiene, og flere ble stengt.

 

Ville ikke dette vært diskriminerende mot menn med under gjennomsnitts penislengde? :!:

Endret av And-reas
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Jeg har vanskelig for å tro at vi har det i Norge. Vet det er veldig utbredt i Filippinene og slikt.

 

 

ph34r.gif

 

. Hei, som sagt jeg var inne på en sauna i oslo, og mere kuk i munnen har jeg vel aldri hatt. Må ha spredd seg at jeg satt der og svelget for alle. Var jo kø på nabodøra. Ble noen desiliter som ble svelget den dagen. Har vært der siden. Alltid munnen full og kuk og sperm. Kan anbefales
Lenke til kommentar

Jeg har vanskelig for å tro at vi har det i Norge. Vet det er veldig utbredt i Filippinene og slikt.

 

 

ph34r.gif

 

. Hei, som sagt jeg var inne på en sauna i oslo, og mere kuk i munnen har jeg vel aldri hatt. Må ha spredd seg at jeg satt der og svelget for alle. Var jo kø på nabodøra. Ble noen desiliter som ble svelget den dagen. Har vært der siden. Alltid munnen full og kuk og sperm. Kan anbefales

Kan ikke bare de som bygger offentlige toaletter lage vegger som er tykkere enn gjennomsnittlig penislengde?

 

Jeg leste i VG for noen måneder siden at dette var et stort problem på rasteplasser langs veiene, og flere ble stengt.

. Takker Gud for det. Vet ikke hvor mange 10 talls men jeg har fått gleden av og suge og svelge for. Hva kan måle seg meg en varm hamrende kuk i munnen, klar for og gi deg hele ladningen langt ned i halsen som takk for gått utført arbeid. Jeg er gutt, men kan ikke tenke meg noe deiligerecen og tilfredsstille Eldre menn. Gjør som de befaler, elsker og krype for disse flotte karene. De har vel fortjent var dråpe jeg svelger i meg.
Lenke til kommentar

Hadde vert kult med noe slikt ja, bare kunne gått å fått seg en anonym og gratis BJ inv_biggrin.gifKjipt om det sitter en/ei med saks eller kniv på andre siden da ph34r.gifGlory_hole_in_washroom_(155966507).jpgPostet av anonym: 9a70d24e8e925b77143dc6b4cb63e548

Hvis du ser på det sex programmet "trekant" som gikk på NRK. (finnes på nrk nett-tv) Tror det var siste episoden. Der var de innom en sexklubb i Oslo som hadde gloryhole.

Jeg har vært på sauna i oslo, kan vel pent si de hadde flere gloryhole. Selv fikk jeg suge av en rekke eldre menn. Dette gav mersmak, har vært der flere ganger senere. Deilig og få tilfredsstilt seg selv, tror de som fikk komme i meg var like så fornøyde. Tror det spredte seg fort, for jeg hadde munnen full hele ettermiddagen. Det vil ikke bli siste gang. Ønsker og bli hengt i huska og bli tatt i begge hull samtidig. Da er du helt i deres makt
Lenke til kommentar

Hei, jeg fikk smake kuk som ung, måtte ofte suge naboen for noen kronestykker til slikkeri. Takket være saunaer i oslo får jeg fortsatt i meg slikkeri. Deilig og nyte den varme salte sæden da den spruter ned i halsen. Jeg har svelget for opp til 8-10 mann, men da er jeg sliten i lepper og tunge flere dager. Men er det største man kan nyte mellom to menn. Sundt er sæd også. Månha fått i meg liter vis opp gjennom åra. Bare gått. Ville ikke gått glippmav en dråpe

Lenke til kommentar
Hei smile.gif

 

Lurer på om det er noen som vet om noen glory hole i Norge, eller er det ikke så utbredt?[/quote. Hei på Deg ,var en tur på sauna i oslo, satt inne i et rom, såkalt gloryhole. Minst 5-6 mann tømte seg i meg den dagen.

Opplevde det samme, var litt skremmende og gå inn i rommet , gloryhole. Men da var det gjort, etter få min, kom det en stiv en smygende inn hullet, jeg kastet meg ned som det skulle vært siste kukken i verden. Den kvelden ble jeg med en grei kar på 74,, han la meg i badekaret, dro fram kuken og pisset meg i fjes munn, har aldri vært så kåt. Nå et vi bestevenner. Stadig tisser han i drinken min, jeg drikker den gladelig . Forelsket ungdom

 

Jeg var på fem stjernes restaurant en gang, jeg gikk da på do og fem minutter etterpå hørte jeg noen som bora gjennom veggen fra andre sida.

Før jeg viste ordet av det hadde jeg pikk i trynet new_woot.gif

 

Jeg var på fem stjernes restaurant en gang, jeg gikk da på do og fem minutter etterpå hørte jeg noen som bora gjennom veggen fra andre sida.

Før jeg viste ordet av det hadde jeg pikk i trynet new_woot.gif

Lenke til kommentar
Hei smile.gif

 

Lurer på om det er noen som vet om noen glory hole i Norge, eller er det ikke så utbredt?[/quote. Hei på Deg ,var en tur på sauna i oslo, satt inne i et rom, såkalt gloryhole. Minst 5-6 mann tømte seg i meg den dagen.

Opplevde det samme, var litt skremmende og gå inn i rommet , gloryhole. Men da var det gjort, etter få min, kom det en stiv en smygende inn hullet, jeg kastet meg ned som det skulle vært siste kukken i verden. Den kvelden ble jeg med en grei kar på 74,, han la meg i badekaret, dro fram kuken og pisset meg i fjes munn, har aldri vært så kåt. Nå et vi bestevenner. Stadig tisser han i drinken min, jeg drikker den gladelig . Forelsket ungdom

 

Jeg var på fem stjernes restaurant en gang, jeg gikk da på do og fem minutter etterpå hørte jeg noen som bora gjennom veggen fra andre sida.

Før jeg viste ordet av det hadde jeg pikk i trynet new_woot.gif

 

Jeg var på fem stjernes restaurant en gang, jeg gikk da på do og fem minutter etterpå hørte jeg noen som bora gjennom veggen fra andre sida.

Før jeg viste ordet av det hadde jeg pikk i trynet new_woot.gif

[/. Hei vokste opp ved en offentlig do, vi gutta var ikke gamle før vi lå på knærne og sugde halvfulle krigsseilere . Betaling var Fransbrød og en cola. Dette at vi fikk smake kuk i den alderen fikk oss gutta tilsig ligge med værende i 11-12 års alderen. Aldri tatt noe skade av det. Suge og svelge kan jeg få gjøre så mye jeg vil. Menn med stive står i kø. De nyter og se meg suge, jeg nyter og suge og svelge for dem. Lønnen er for meg da de sender hele satsen inn i munnen min, svelger og slikker i meg vær dråpe. Jo i oslo er det gloryhole. Takke Gud for det
Lenke til kommentar

Jeg var på fem stjernes restaurant en gang, jeg gikk da på do og fem minutter etterpå hørte jeg noen som bora gjennom veggen fra andre sida.

Før jeg viste ordet av det hadde jeg pikk i trynet new_woot.gif

Ingen ting et mer opphissende en bankende kuk mellom leppene. Og rykningene i kuken i det satsen kommer inn i meg. Ubeskrivelig . Ren kåtskap
Lenke til kommentar

 Hei vokste opp ved en offentlig do, vi gutta var ikke gamle før vi lå på knærne og sugde halvfulle krigsseilere . Betaling var Fransbrød og en cola. Dette at vi fikk smake kuk i den alderen fikk oss gutta tilsig ligge med værende i 11-12 års alderen. Aldri tatt noe skade av det. Suge og svelge kan jeg få gjøre så mye jeg vil. Menn med stive står i kø. De nyter og se meg suge, jeg nyter og suge og svelge for dem. Lønnen er for meg da de sender hele satsen inn i munnen min, svelger og slikker i meg vær dråpe. Jo i oslo er det gloryhole. Takke Gud for det

 

 

Bare jeg som synes dette innlegget er ganske forstyrrende om det er sant, men også om det ikke er sant?

 

Er ikke dette litt, øh, vet ikke hvordan jeg skal beskrive det, litt for billedlig forherligelse av at 11-12 årige gutter liksom ikke tar skade av dette? Uansett sannhetsinnhold?

 

Anonymous poster hash: e8b7f...f93

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...