Gå til innhold

Samsung - noe tess?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe

du har så bra komentarer du...

samsung v 200 har støtte for mms , men ikke de to andre

men ingen av de tre støtter java .

hvis du vil ha en som støretter java og mms har du samsung s 300m som har nylig kommet ..

 

så klart kommer nokia 6600 til å knuse t 610 når den kommer, men har den kommmet ???

intil da vil det komme flere telefoner som vil være like bra eller bedre enn din nokia 6600, så nokia er ikke det beste som finnes. tror ikke andre konkurenter lar nokia vinne så lett ...

Lenke til kommentar

v200 og s300M har begge støtte for MMS, kun S300m som har Javastøtte; fordelen med Samsung er at de har de beste fargeskjermene som jeg noensinne har SETT!! :D Og de er en av største i Asia og ikke Minst fortelles det derfra at de har minst feilrate i sammenligning med andre der..

Samtidig er de nokiakompatible ang diverse småting som ringetoner, logoer..

 

Men pop3/imap støtte har ingen av de :( Du kan sende bilde til epostadresse da..)

 

 

V200 er grei og se i sollys også, still Nokia er fortsatt bedre der da...

Lenke til kommentar

jeg har s300m, må bare si at jeg syns det er den beste mobilen jeg har vært borti. Anbefales :) Gikk dessuten kjempegreit å sette opp mms'n på den, og gprs oppsettet (til netcom) funket med en gang det også....kjempe gøy å wappe via gprs'n på denne i og med at det er en klapp-telefon. Kan bare legge den på bordet foran meg så ser jeg skjermen greit, fordi den da står skrått opp...genialt. Eneste er at jeg ikke får brukt value checken fra mobilehits...får ikke registrert tlf der...

Lenke til kommentar
jeg har s300m, må bare si at jeg syns det er den beste mobilen jeg har vært borti. Anbefales :) Gikk dessuten kjempegreit å sette opp mms'n på den, og gprs oppsettet (til netcom) funket med en gang det også....kjempe gøy å wappe via gprs'n på denne i og med at det er en klapp-telefon. Kan bare legge den på bordet foran meg så ser jeg skjermen greit, fordi den da står skrått opp...genialt. Eneste er at jeg ikke får brukt value checken fra mobilehits...får ikke registrert tlf der...

 

 

Hvilken mobil hadde du tidligere som du kan sammenlikne den med..?

S300 virker kanske så kul den ja, men S300 i forhold til V200 da??

T610 i forhold til S300?

Lenke til kommentar
jeg har s300m, må bare si at jeg syns det er den beste mobilen jeg har vært borti. Anbefales :) Gikk dessuten kjempegreit å sette opp mms'n på den, og gprs oppsettet (til netcom) funket med en gang det også....kjempe gøy å wappe via gprs'n på denne i og med at det er en klapp-telefon. Kan bare legge den på bordet foran meg så ser jeg skjermen greit, fordi den da står skrått opp...genialt. Eneste er at jeg ikke får brukt value checken fra mobilehits...får ikke registrert tlf der...

 

 

Hvilken mobil hadde du tidligere som du kan sammenlikne den med..?

S300 virker kanske så kul den ja, men S300 i forhold til V200 da??

T610 i forhold til S300?

 

Jeg hadde 6610 og T68i.

Lenke til kommentar
jeg har kjøpt meg v200, og kan anbefale den på det sterkeste! :woot:

 

 

Hvordan er den på SMS da? Legge inn egne ord.. Logisk deling av linjer, antall SMS i telefonminnet.

Blåtann, java, mophun, MMS med lyd og flere sider? Vibrering og ringetoner? Standbytid? :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...