Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å møtes for sex - sexdating?


sannas

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Er det noen (gutter eller jenter) som har erfaring med dette?

 

Ble singel for en tid tilbake og ønsker ikke et nytt forhold, bare deilig sex ;)

 

Har vært inne på diverse nettsider, men er stort sett bare mannfolk der inne og lite damer. Tips til nettsteder (evt. andre steder) som kan være verdt å prøve ut :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Er det noen (gutter eller jenter) som har erfaring med dette?

 

Ble singel for en tid tilbake og ønsker ikke et nytt forhold, bare deilig sex ;)

 

Har vært inne på diverse nettsider, men er stort sett bare mannfolk der inne og lite damer. Tips til nettsteder (evt. andre steder) som kan være verdt å prøve ut :)

 

Wow! Finnes nos slikt?! :ohmy:

 

Kameraten min vil svært gjerne vite hvilke nettsteder som tilbyr slike svulmende og dampende hete eventyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det beste er vel å få seg a friend with benefits :)

 

Ja, men hvordan skaffer man seg det??? :ohmy:

 

Den siste dama som jeg hadde et vagt håp om at ville knulle meg, gren på nesa og så på meg med store, bestyrtede øyne, som om jeg nettopp hadde ytret noe meget sjokkerende, som for eksempel mitt bifall til voldtekt av høner...

 

Vi satt sammen i min sjuskete leilighet en sen fredagskveld og himmelen var prydet av fantastiske stjerner. Jeg kjente en nervøs klump i halsen som este som en brøddeig som har inntatt en overdose av gjær, og jeg tenkte at nå, ja nå gjelder det. Så jeg mobiliserte alt motet som var å oppdrive i kroppen og med frenetisk bankende hjerte spurte jeg med spak stemme: "Vil du ligge med meg?"

 

Nei, det gikk ikke akkurat veien. Det ble en heller pinlig episode. Hun reiste ganske raskt etterpå...

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Heisann!

 

Er det noen (gutter eller jenter) som har erfaring med dette?

 

Ble singel for en tid tilbake og ønsker ikke et nytt forhold, bare deilig sex ;)

 

Har vært inne på diverse nettsider, men er stort sett bare mannfolk der inne og lite damer. Tips til nettsteder (evt. andre steder) som kan være verdt å prøve ut :)

 

Wow! Finnes nos slikt?! :ohmy:

 

Kameraten min vil svært gjerne vite hvilke nettsteder som tilbyr slike svulmende og dampende hete eventyr.

Hehe, skal si deg, du stiller mye opp for "kameraten" til tider. :thumbup:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Anbefaler å sjekke ut de mer sexfikserte sidene istedet for sukker og match og slikt. Cupido og Erotikknettfor eksempel. Der kan du legge inn "annonse" på hva/hvor/når osv. Men er som alle andre plasser mindretall av kvinnfolk der også. Enklere for oss :p På Cupido har jeg funnet både pulevenner og engangspulere, og er du flink nok i forberedende samtaler så går det nok greit :)

Lenke til kommentar

det beste er vel å få seg a friend with benefits :)

 

Ja, men hvordan skaffer man seg det??? :ohmy:

 

Den siste dama som jeg hadde et vagt håp om at ville knulle meg, gren på nesa og så på meg med store, bestyrtede øyne, som om jeg nettopp hadde ytret noe meget sjokkerende, som for eksempel mitt bifall til voldtekt av høner...

 

Vi satt sammen i min sjuskete leilighet en sen fredagskveld og himmelen var prydet av fantastiske stjerner. Jeg kjente en nervøs klump i halsen som este som en brøddeig som har inntatt en overdose av gjær, og jeg tenkte at nå, ja nå gjelder det. Så jeg mobiliserte alt motet som var å oppdrive i kroppen og med frenetisk bankende hjerte spurte jeg med spak stemme: "Vil du ligge med meg?"

 

Nei, det gikk ikke akkurat veien. Det ble en heller pinlig episode. Hun reiste ganske raskt etterpå...

 

 

Ut på byen, gjerne med venninder av venner.. snakk med henne, gi henne oppmerksomhet og vis at du er intressert, hvis det virker som det er noe interesse tilbake, spør om hun vil overnatte eller bli med på nach :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...