Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Sitter og alt-tabber mellom eve og diskusjon.no nå. Alliansen min beleirer et solsystem og vi har ikke fått den andre parten til å komme ut og leke.... enda.

 

Håper de dukker opp med en flåte snart, begynner å bli lei av å vente :/

Lenke til kommentar

PC:

 

Deus Ex HR

Battlefield 3

World of Tanks

 

Wii:

Zelda: Skyward Sword (runde 2)

Super Paper Mario (runde 2)

 

3DS:

 

Super Mario 3D Land

Zelda: OoT

 

Vurderer sterkt å kjøpe Mass Effect så jeg endelig får spilt igjennom 2'ern (før 3'ern kommer i mars). Eller røyk jeg på mange nye kjøp under julesalget til Steam - fikk meg endelig Skyrim og LA Noir til god pris så skal nok sette av litt tid til dette. Heldigvis er det lange vintre i dette landet :)

Lenke til kommentar

Spiller vel bare BF3 på pc.

 

Ser enkelte personer får veldig høy k/D ratio der. Folk får K/D 70/30 på en runde å greier, mens jeg bare har 17/14. Er det jeg som er dårlig til å spille eller?

 

Er det om å gjøre å ha høy K/D ratio?

Endret av otl
Lenke til kommentar

Spiller vel bare BF3 på pc.

 

Ser enkelte personer får veldig høy k/D ratio der. Folk får K/D 70/30 på en runde å greier, mens jeg bare har 17/14. Er det jeg som er dårlig til å spille eller?

 

Er det om å gjøre å ha høy K/D ratio?

 

Mitt mål er høy Win/Loss ratio

Husker du å se på kartet er det fort mulig å oppnå slike stats. Kartet er egentlig utrolig bra i BF3, fordi at du får vite hvor alle som fyrer av våpen i nærheten av deg er. Ellers er all interface i BF3 crap. Hjeler også å lære seg hardware.

 

Spiller for øvrig Team Fortress 2 og League of Legends for tida. Orker ikke begynne på et skikkelig spill...

Lenke til kommentar

Gruer meg til brain training og Biggest looser :ph34r:

Men skyteren blackwater blir vell en høydere :!:

 

Mye dritt men likte godt gunstringer og synes rise of the nightmares har noen høydepunkter med kontroll systemet

 

Flytta litt om på kinect setup så nå slipper jeg å flytte stoler og div mye lettere og har skaff et par tynne gym matter for å hoppe rundt på parketten er litt hardt til føtter

Endret av samco
Lenke til kommentar

Spiller vel bare BF3 på pc.

 

Ser enkelte personer får veldig høy k/D ratio der. Folk får K/D 70/30 på en runde å greier, mens jeg bare har 17/14. Er det jeg som er dårlig til å spille eller?

 

Er det om å gjøre å ha høy K/D ratio?

 

Mitt mål er høy Win/Loss ratio

Husker du å se på kartet er det fort mulig å oppnå slike stats. Kartet er egentlig utrolig bra i BF3, fordi at du får vite hvor alle som fyrer av våpen i nærheten av deg er. Ellers er all interface i BF3 crap. Hjeler også å lære seg hardware.

 

Spiller for øvrig Team Fortress 2 og League of Legends for tida. Orker ikke begynne på et skikkelig spill...

 

Satser på at laget mitt skal vinne, selv om det er i ferd med å tape ;) Krigsfølelsen er veldig høy. Men jeg kommer jo høyere opp på poenglista enn en med 70 kills

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...