Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

@lals, takk for tips. Jeg leste noen anmeldelser og falt til slutt ned på Final Fantasy IX (Steam). Håper det er et greit spill å starte med.
EDIT: Jeg har nå i tillegg kjøpt Final Fantasy VII. Dersom jeg liker spillene, kjøper jeg FF VI og FF X senere.

Endret av backtoback
FF 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulleraen er VI til X, mener jeg. Har spilt alle de veldig mange ganger, og gjør det fremdeles med gjevne mellomrom.

Jeg trur IX er et godt sted å starte, så kjør på!

• Liker 1
Skrevet

For min del er de beste, ikke nødvendigvis i denne rekkefølgen, FFvi FFX og FFxii (mye grunnet soundtracket) og faktisk FFxvi (får litt game of thrones vibber der, også et ekstremt godt soundtrack og fenomenal voiceacting)

Skrevet
Skurupu skrev (1 time siden):

Gulleraen er VI til X, mener jeg. Har spilt alle de veldig mange ganger, og gjør det fremdeles med gjevne mellomrom.

Jeg trur IX er et godt sted å starte, så kjør på!

Helt enig, selv om FFXII også var fantastisk så følte jeg noe "manglet" i forhold til VI-X spillene. Mulig det at karakteren du spiller ikke er "hovedkarakteren" i spillet - så man føler seg litt på sidelinja i historien.

FF har vært i en slump i en stund nå, men det nyeste, XVI gir meg håp igjen!

Skrevet

Zero Caliber 2 Remastered som kom for et par timer siden, haptic støtte, både behaptic og forcetube haptic, gunstock calibration, ganske pent spill for å være rent vr spill, spesielt med tanke på at dette er en Quest port, de har ikke lata seg, er overaskende bra grafikk på både våpen, folk og verden. lyden er balle dårlig typisk COD våpen lyder, men spillet er jo COD vr, og lyden er egentlig eneste missnøyen jeg har etter 30 minutter. Tror dette kan bli kult jeg, og ja du kan COOPe kampanjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...