backtoback Skrevet søndag kl 23:28 Skrevet søndag kl 23:28 (endret) @lals, takk for tips. Jeg leste noen anmeldelser og falt til slutt ned på Final Fantasy IX (Steam). Håper det er et greit spill å starte med. EDIT: Jeg har nå i tillegg kjøpt Final Fantasy VII. Dersom jeg liker spillene, kjøper jeg FF VI og FF X senere. Endret mandag kl 08:54 av backtoback FF 7
Skurupu Skrevet mandag kl 09:24 Skrevet mandag kl 09:24 Gulleraen er VI til X, mener jeg. Har spilt alle de veldig mange ganger, og gjør det fremdeles med gjevne mellomrom. Jeg trur IX er et godt sted å starte, så kjør på! 1
Duriello Skrevet mandag kl 10:24 Skrevet mandag kl 10:24 For min del er de beste, ikke nødvendigvis i denne rekkefølgen, FFvi FFX og FFxii (mye grunnet soundtracket) og faktisk FFxvi (får litt game of thrones vibber der, også et ekstremt godt soundtrack og fenomenal voiceacting)
AlpakkaMafakka Skrevet mandag kl 10:41 Skrevet mandag kl 10:41 Skurupu skrev (1 time siden): Gulleraen er VI til X, mener jeg. Har spilt alle de veldig mange ganger, og gjør det fremdeles med gjevne mellomrom. Jeg trur IX er et godt sted å starte, så kjør på! Helt enig, selv om FFXII også var fantastisk så følte jeg noe "manglet" i forhold til VI-X spillene. Mulig det at karakteren du spiller ikke er "hovedkarakteren" i spillet - så man føler seg litt på sidelinja i historien. FF har vært i en slump i en stund nå, men det nyeste, XVI gir meg håp igjen!
backtoback Skrevet mandag kl 11:18 Skrevet mandag kl 11:18 (endret) Bør jeg modde FF7 og FF9, eller bare spille Vanilla? Edit: Jeg går for modding og følger disse guidene: Remaster your FF7 - Essential Modding Guide https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3118368057 Final Fantasy IX Modding Guide for PC and Steam Deck https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3068861646 Endret mandag kl 12:15 av backtoback
Skurupu Skrevet tirsdag kl 10:01 Skrevet tirsdag kl 10:01 Sist jeg spilte igjennom gjorde jeg det i Remastered-versjonene på Steam. De fungerer veldig bra. Anbefales.
Gunfreak Skrevet torsdag kl 19:08 Skrevet torsdag kl 19:08 Zero Caliber 2 Remastered som kom for et par timer siden, haptic støtte, både behaptic og forcetube haptic, gunstock calibration, ganske pent spill for å være rent vr spill, spesielt med tanke på at dette er en Quest port, de har ikke lata seg, er overaskende bra grafikk på både våpen, folk og verden. lyden er balle dårlig typisk COD våpen lyder, men spillet er jo COD vr, og lyden er egentlig eneste missnøyen jeg har etter 30 minutter. Tror dette kan bli kult jeg, og ja du kan COOPe kampanjen. 8mb.video-yfX-DFUaIpQf.mp4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå