Gå til innhold

Kjøpe Elitegroup i-Buddie P4? Eller finnes det bedre?


ooddbb

Anbefalte innlegg

Skal i løpet av få dager nå kjøpe meg en bærbar pc. Har sett på Elitegroup i-Buddie P4 som Multicom selger, og synes dette tilbudet virker fristende. Noen som vil anbefale meg denne pcen, eller er det en annen bærbar eg bør satse på?

 

Eg skal bruke 10 000,- på pc kjøpet, ikke mere. :)

 

Kom med tips og kommentarer! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et veldig godt råd. Ikke kjøp i-buddy!!

Les testen på Barbara og hold deg unna.

Jeg kjenner en som hadde den og han ble så lei av den at han kjøpte seg ny etter bare noen måneder. Han betalte 18 000 for den en gang før jul.

 

Det finnes mye mye annet som er bedre. Dette er et godt tips. Du vil angre. Tro meg

 

Mener å huske at det var eksternt batteri på den også.

Lenke til kommentar

Er selv eier av en i-Buddie, og den har forsåvidt vært grei til sitt bruk. Den var for et års tid siden antakelig den kraftigste pc'n i bærbar innpakning, og mitt valg falt derfor den gang på en slik. Har brukt min mye til både videoredigering og annet arbeid, og har satt pris på både minne, prosessorkraft og harddiskplass, men svakt skjermkort, lav rotasjonshastighet på harddisken (håpløst å arbeide mens f.eks Kazaa jobber i bakgrunnen, da harddisken ikke takler stress...) samt endel andre små og store ulemper med i-buddien, gjør at jeg nok vil anta at det pr. idag finnes bedre tilbud.

Lenke til kommentar

Noen som kan komme med anbefalinger på en bra bærbar PC til maks 10 000,-?

 

Dell Inspirion 500m. Denne får du for ca 10 000, og er eit meget godt kjøp. Den er av typen Centrino, som både er stillegåande og har enorm batterikapasitet. Sjekk testar av Centrino-prosessoren her på barabara.no i tillegg trur eg at 500m er testa både her og på dinside.no.

 

Direkte link til 500m:

http://www.euro.dell.com/countries/no/nor/..._inspn_500m.htm

 

Eit siste tips, for at du gjer hald deg unna billege Elkjøp/Expert pc-ar til 8000 med Celeron-prosessor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...