Gå til innhold

Samordna Opptak - svar på søknad er nå ute?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898
4. august - Etterfyllingsopptak

 

Til enkelte studier kan det foretas ytterligere etterfyllingsopptak fra ca. 4. august og utover.

 

I etterfyllingsopptakene mister du ikke automatisk tidligere plass som du har takket ja til når du får nytt tilbud. Du kan altså velge mellom gammelt og nytt tilbud, men takker du ja til det nye tilbudet, faller det gamle tilbudet automatisk bort.

 

I etterfyllingsopptakene legges det ut svar bare til søkere som får nytt tilbud. Svar på eventuelt tilbud skal registreres på nettsøknaden. Der kan du også sjekke eventuelt ventelisteopprykk.

 

Jeg har fortsatt ikke lagt merke til noe på ventelista, hva med dere?

Lenke til kommentar
4. august - Etterfyllingsopptak

 

Til enkelte studier kan det foretas ytterligere etterfyllingsopptak fra ca. 4. august og utover.

 

I etterfyllingsopptakene mister du ikke automatisk tidligere plass som du har takket ja til når du får nytt tilbud. Du kan altså velge mellom gammelt og nytt tilbud, men takker du ja til det nye tilbudet, faller det gamle tilbudet automatisk bort.

 

I etterfyllingsopptakene legges det ut svar bare til søkere som får nytt tilbud. Svar på eventuelt tilbud skal registreres på nettsøknaden. Der kan du også sjekke eventuelt ventelisteopprykk.

 

Jeg har fortsatt ikke lagt merke til noe på ventelista, hva med dere?

 

Har vært en liten nedgang på en av mine.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-249151
4. august - Etterfyllingsopptak

 

Til enkelte studier kan det foretas ytterligere etterfyllingsopptak fra ca. 4. august og utover.

 

I etterfyllingsopptakene mister du ikke automatisk tidligere plass som du har takket ja til når du får nytt tilbud. Du kan altså velge mellom gammelt og nytt tilbud, men takker du ja til det nye tilbudet, faller det gamle tilbudet automatisk bort.

 

I etterfyllingsopptakene legges det ut svar bare til søkere som får nytt tilbud. Svar på eventuelt tilbud skal registreres på nettsøknaden. Der kan du også sjekke eventuelt ventelisteopprykk.

 

Jeg har fortsatt ikke lagt merke til noe på ventelista, hva med dere?

 

Stod som nr 4 på venteliste på medisin (Oslo høst) 20. juli. Rykket opp til nr 3 29. juli, og kom inn i går;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...