Gå til innhold

Hva er galt med dette bildet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-110514-0-26815300-1310923802_thumb.jpg

 

Først og fremst: Hvorfor er skyggen på bordet NØYAKTIG like stor som bordet og alle skyggene RETT UNDER detaljen de er skyggen av med nøyaktig lik avstand og kontrast?

Hva i HELVETE er det som er under bordet på venstre side?

Hvor er skyggen av presidenten under presidentens hake på gardinene, som vi I ALLE FALL ville sett når skyggen er like synlig på teppet midt i sollyset som i skyggen av solen under bordet mellom vinduene??

 

Dersom det er flere lyskilder nær kamera, hvorfor er det EN ENESTE SKYGGE som er NØYAKTIG like stor som bordet med nøyaktig samme form -- og hvorfor finnes det ingen refleksjon i stolene eller vinduet?

(Lyset er like sterkt som sollys for svarte!)

 

Hvorfor er det ingen skygge under skoen?

Hvorfor er den høyre skoen til "gjesten" avsindig lang?

Hvorfor er det ingen kontrast mellom bakgrunnen og vesten der jeg har tegnet inn en høyrearm som stikker ut? Det er blågått på vesten og så brungult på stolen med 0 pixlers overgang, som tyder på at noe av samme farge stakk ut akkurat der før han ble klippet ut.

 

Hvorfor ser de forbi hverandre -- rent borsett fra at han ene er klippet inn, og at han ble plassert lengre bak fordi proposjonene ikke stemte når de stod foran hverandre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er et forsøk fra vestlige medier til å få Bashar Assad til å fremstå som en feiging som ikke tør å stille opp på sine plikter som president i en urolig tid.

 

ja, fæle fyrer disse fra vesten. Anti propaganda kan du spare deg for.

Har ikke drevet anti propaganda. Det Syriske regimet er pill råttent, og presidenten er en tyrann. Poenget er at media bør operere på en objektiv måte, og ikke subjektivt som de har en hang til å gjøre. Mange tar informasjonen fra media for god fisk, og tror alt de blir servert er den absolutte sannhet.

 

Les den setningen jeg quotet fra deg en gang til og fortell meg den ikke er subjektiv.

Lenke til kommentar

Dette er et forsøk fra vestlige medier til å få Bashar Assad til å fremstå som en feiging som ikke tør å stille opp på sine plikter som president i en urolig tid.

 

ja, fæle fyrer disse fra vesten. Anti propaganda kan du spare deg for.

Har ikke drevet anti propaganda. Det Syriske regimet er pill råttent, og presidenten er en tyrann. Poenget er at media bør operere på en objektiv måte, og ikke subjektivt som de har en hang til å gjøre. Mange tar informasjonen fra media for god fisk, og tror alt de blir servert er den absolutte sannhet.

 

Les den setningen jeg quotet fra deg en gang til og fortell meg den ikke er subjektiv.

I rest my case..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...