Gå til innhold

Gamingpc fra komplett -hvilken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du vil spille uten lag burde du skaffe deg en bedre internettlinje :ph34r:

 

Det spørs jo helt, om han spiller offline eller online. Spillet kan lagge selvom det er offline, men kan også være pga. nettlinjen. Men sitter nå på pc'n til bestefar. Den klarer ikke og kjøre minecraft, når du tenker bestefar tenker du en dårlig pc. Men det er en Acer Aspire 7720Z.

 

Edit: kommer snart med en update om pc'n :D

Lenke til kommentar

Kan komme med 1 tips. Velg Komplett Gamer a20, Monthly edition - Juli. Da tar du bort skjermen. så får du vekk 1200kr.

 

Du lar alt stå som det er, utenom Tastatur, Prossesor og ta vekk spill vis du vil.

 

Prossesoren bytter du til AMD Phenom II X6 1100T Black Edition Socket-AM3, Six Core, 3,3GHZ/3,7GHz Turbo, 9MB, 125W, Boxed

Denne er 3,3 men kan klokkes til 3,7GHz + Turbo prossesor.

Tastatur endrer du til hva du vil, vis du vil ha dyreste kommer det over 8500kr, men velg på tastatur Razer Arctosa Silver Keyboard USB,Nordic layout et fint tastatur :)

Datamusen lar du være som den er, det er en fin og grei mus.

Musematte får du med uansett, men vis du vil ha større velger du dette.

Skjerm kort til Gainward GeForce GTX 560 1GB PhysX PCI-Express 2.0, "Golden Sample - GS", GDDR5, DVI, native-HDMI

 

Litt større pris får du da, 8627kr. Men det klarer du og pushe fram?

Lenke til kommentar

klarer komplett å gjøre alt det klart til meg og ferdig til 13:00 imorgen da?

 

hvis man bestiller før 13:00 kan man hente det samme dag..

 

hva er forsjellen`=?

 

De bruker lengre tid en det og bygge den, trur de bruker rundt 3-5 dager på og bygge den. Tok 1 og en halv uke for meg og få¨pc'n min deri ifra.

Lenke til kommentar

Nei, det er rett og slett umulig. De må da klare å bygge, og sende PC'en din på under en dag.

 

 

vil ha en pc som jeg ikke trenger å bygge på. da vil jeg få den imorgen om jeg bestiller den, siden skal på ferie på lørdag:)

 

 

btw. vil de forsatt kunne levere imorgen om jeg fjerner skjerm og datamus og spill?

 

med det mener jeg, eneste forsjellen er at jeg ikke skal ha skjermen , spillet og datamusen..

Lenke til kommentar

vil ha en pc som jeg ikke trenger å bygge på. da vil jeg få den imorgen om jeg bestiller den, siden skal på ferie på lørdag:)

 

btw. vil de forsatt kunne levere imorgen om jeg fjerner skjerm og datamus og spill?

 

med det mener jeg, eneste forsjellen er at jeg ikke skal ha skjermen , spillet og datamusen..

 

Skal du ha PC-en i morgen er eneste alternativet Elkjøp eller Expert, eller om du kjøper en stasjonær PC hos Komplett fra denne siden, dvs HP, Asus, Acer etc.

 

Komplett-PC er PC-er som Komplett bygger selv på bestilling, dvs de har ingen ferdiglaget. Pr dato er byggetida som oppgitt i en post over på minst 12 virkedager - dvs det samme som 2 1/2 uke. Så bestiller du nå, da har du PC-en sånn ca 1 august (+-)

 

Du ville faktisk fått PC-en fortere om du kjøpte delene løst og bygde den selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...