Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Japan er litt trege når det kommer til sånt. For det meste er det lurest å kjøpe ting fysisk. Men det er mange steder å stream-e fra.

 

Men back to topic:

iTunes, Amazon, Rakuten DL, PSN.

 

For fansub-er så googling du etter IRC kanalen deres, så har de som oftest en bot som sender filer via DCC overføringer.

 

For direkte pirat kopiering, piratebay eller et usenet-nettverk.

Endret av 世界一
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestem deg for en serie, gå på MAL, AniDB eller lignende, sjekk hvilke fansubbers som subber serien, velg den på toppen eller den du liker best, gå på siden dems og last ned episodene/serien. (Torrent eller via IRC)

Ellers så er det bare å google anime trackers for å finne noen public anime-trackers.BakaBT er et eksempel.

 

Ellers så kan du alltid kjøpe de i nettbutikker, men vet ikke hvor mye av utvalg de har.

Lenke til kommentar

@CheGabba

 

Which anime do you need? I have a tons of it, a so do some of my friends.

Just let me know which one do you want, and I will send you the links.

Cheers.

 

 

Hvilken anime trenger du? Jeg har tonnevis av den, en så gjøre noen av mine venner.

Bare la meg vite hvilken vil du gjøre, og jeg vil sende deg linkene.

Cheers.

Lenke til kommentar

Gode tips her, har så langt bare fått øynene for fluffy. Men har litt problemer, for videoene vil ikke spille for meg, buffering står bare på 0%...

Lurer også litt på hva de forkjellige katogoriserte mappene er til -A,-E og -Z

Eller er det litt dumt at de foretrekker og snakke islandsk på forumet dems istedet for engelsk. Ikke det at jeg klager over det.

 

Fikk ikke helt teken på overnevnte MAL og aniDB, så langt ihvertfall.

 

Men en thing er sikkert at og finne gode kilder til anime med evt subs eller dubs er kan være langt vanskeligere enn en kommersiel film fra hollywood... :whistle:

 

Oppdatering: Virker som det bare er mkv videoene som ikke vil spilles av.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Hvorfor går det plutselig i engelsk? :p

 

Ellers er det gratis å opprette brukerkonto på Anime-Access. De har det aller meste med gode subs til fri nedlastning (eller 5 per dag per bruker). Om man ønsker HD må man oppsøke torrent eller kjøpe BluRay.

 

Berserk skal ikke sees som anime. Den skal leses som manga. Anime-serien slutter brått, mens mangaen har kommet mye mye lengre og pågår fortsatt. Kvaliteten på de er også hinsides forskjellig. Siden du i det hele tatt er interessert i serien, så kan jeg opplyse om at de lager en ny filmserie om Berserk akkurat nå.

Lenke til kommentar

Poenget var at han skulle bruke Mplayer. Ville få frem hvor simplet det var, men ikke noe er noen sinne simpelt på Windows =P Kunne jo ikke skrive "flytt musen rundt og click på masse forskjellige ting til du finner mplayer, så laster du det ned, og venter på at install-eren skal gjøre tingen sin, så drar du video filen inn, og håper på det funker (antagelig gjør det ikke det, da trenger du å laste ned riktig codec-er og installere dem og)."

 

Faktisk, hvis du bruker Windows. Bare installer Media Player Classic Home Cinema, så kommer den nok med codecene du trenger

Endret av 世界一
Lenke til kommentar

Hvorfor går det plutselig i engelsk? :p

 

Ellers er det gratis å opprette brukerkonto på Anime-Access. De har det aller meste med gode subs til fri nedlastning (eller 5 per dag per bruker). Om man ønsker HD må man oppsøke torrent eller kjøpe BluRay.

 

Berserk skal ikke sees som anime. Den skal leses som manga. Anime-serien slutter brått, mens mangaen har kommet mye mye lengre og pågår fortsatt. Kvaliteten på de er også hinsides forskjellig. Siden du i det hele tatt er interessert i serien, så kan jeg opplyse om at de lager en ny filmserie om Berserk akkurat nå.

Jeg antok at george var engelsk siden han skrev det på engelsk.

Når det gjelder Berserk, når kommer den nye versionen ut?

jeg har sjekka på noen sider, men det virker som produksjonen bare stansa opp.

leste noe om at det kan ha noe med det jordskjelvet i japan og gjøre.

Lenke til kommentar

Poenget var at han skulle bruke Mplayer. Ville få frem hvor simplet det var, men ikke noe er noen sinne simpelt på Windows =P Kunne jo ikke skrive "flytt musen rundt og click på masse forskjellige ting til du finner mplayer, så laster du det ned, og venter på at install-eren skal gjøre tingen sin, så drar du video filen inn, og håper på det funker (antagelig gjør det ikke det, da trenger du å laste ned riktig codec-er og installere dem og)."

 

Faktisk, hvis du bruker Windows. Bare installer Media Player Classic Home Cinema, så kommer den nok med codecene du trenger

 

Bruker win 7 btw :) Men dette hjelper uansett ikke, for problemet er jo på server siden så vidt jeg forstår, viss ikke så hadde det vel neppe vært noen problem. Hvis du så linken min lenger opp så går jeg ut ifra at eieren av fluffy.is er klar over problemet (hvis det var ham da)

 

Så det var linux greier det der altså, jeg holdt på og svare tidligere om at hvis det var php så skulle fluffy visst om det^^

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Hvorfor går det plutselig i engelsk? :p

 

Ellers er det gratis å opprette brukerkonto på Anime-Access. De har det aller meste med gode subs til fri nedlastning (eller 5 per dag per bruker). Om man ønsker HD må man oppsøke torrent eller kjøpe BluRay.

 

Berserk skal ikke sees som anime. Den skal leses som manga. Anime-serien slutter brått, mens mangaen har kommet mye mye lengre og pågår fortsatt. Kvaliteten på de er også hinsides forskjellig. Siden du i det hele tatt er interessert i serien, så kan jeg opplyse om at de lager en ny filmserie om Berserk akkurat nå.

Jeg antok at george var engelsk siden han skrev det på engelsk.

Når det gjelder Berserk, når kommer den nye versionen ut?

jeg har sjekka på noen sider, men det virker som produksjonen bare stansa opp.

leste noe om at det kan ha noe med det jordskjelvet i japan og gjøre.

Første filmen kommer ut januar neste år. Hele filmserien skal vare i hele 10 år, tror jeg. :)

 

Poenget var at han skulle bruke Mplayer. Ville få frem hvor simplet det var, men ikke noe er noen sinne simpelt på Windows =P Kunne jo ikke skrive "flytt musen rundt og click på masse forskjellige ting til du finner mplayer, så laster du det ned, og venter på at install-eren skal gjøre tingen sin, så drar du video filen inn, og håper på det funker (antagelig gjør det ikke det, da trenger du å laste ned riktig codec-er og installere dem og)."

 

Faktisk, hvis du bruker Windows. Bare installer Media Player Classic Home Cinema, så kommer den nok med codecene du trenger

 

Bruker win 7 btw :) Men dette hjelper uansett ikke, for problemet er jo på server siden så vidt jeg forstår, viss ikke så hadde det vel neppe vært noen problem. Hvis du så linken min lenger opp så går jeg ut ifra at eieren av fluffy.is er klar over problemet (hvis det var ham da)

 

Så det var linux greier det der altså, jeg holdt på og svare tidligere om at hvis det var php så skulle fluffy visst om det^^

Prøv med Google Chrome. Den vil be deg om å innstallere DivX Web Player.

Lenke til kommentar

Hvis du har Firefox 5 eller eldre (altså ikke 6 eller 7) så kan du laste ned filmene (for å se på dem lokalt) med denne

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/video-downloadhelper/

 

Hvis ikke finnes det jo alltid andre måter å piratkopiere ting som er mye lettere. Prøvd å søke på http://nyaa.eu for eksempel? De har et massivt register av ulovlig anime.

Endret av 世界一
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...