Gå til innhold

Ønsker å lage en ny seriøs PvE guild [85]


Anbefalte innlegg

Hvem vil spille disse klassene?

-Warlock

-Mage

-Druid

-Paladin

-Priest

 

Kan eventuelt stille opp med en mage som jeg raidet noenlunde aktivt med igjennom første tieren av raids.

Har klarert alt utenom Al'akir og Nefarian, ettersom det guildet jeg raidet var mest for det sosiale sin del og folkene jeg ble kjent med der. Vil mene at magen min er noenlunde klar for å hives inn i Firelands. Og mage er noe jeg har spilt siden jeg begynte å spille WoW. Har dog en 85 priest (Disciplin), men er ikke godkjent for å hives inn i Firelands i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt "stuck between a rock and a hard place" selv, etter at flere av mine nære venner har transferet både hit og både dit. Så dette kan være interressant for min del.

Går selv i mitt 27. år, og ønsker helst en guild uten drittunger, med mangel på bedre ord. Er så lei av alle random guildene som blir satt opp overalt pga cash flow til guildbanken. Så er nesten klin umulig å finne et bra guild.

 

Vil følge denne tråden for informasjon fremover.

 

Kan forøvrig stille opp med prot pala/retri pala, death knight og holy priest. Det er disse jeg har gear til som passer til forrige tier, og firelands. (Omkring ilvl 362-363+)

 

Fint om du kan spille prot pala eller holy priest. Målet er å være i gang innen neste onsdag.

Lenke til kommentar

Heisann

jeg er en jente på 24 år som er interessert i å joine.

har vært vekke i sommer så har ikke sett firelands enda. men har en resto shaman som har vært min main.

har også en druid som jeg har raidet litt med, i tillegg har jeg nettopp levlet ferdig priest (holy) også har en grei nok gearet shadow priest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...