Gå til innhold

Lian Li kabinettet til 995,- Dårlig?


Anbefalte innlegg

Skulle kjøpe dette Lian Li PC50 USB, men så leser jeg masse rare ting om det på forumet. At det er dårlig og skranglete.

 

Hvis det stemmer at det er så dårlig, så kjøper jeg heller noe dritt på komplett til noen hundrelapper.

 

Jeg skal aldri ta med kabinettet noe sted da, det skal bare stå under pulten til jeg en gang kaster det. Så vet folk hva mitt bruksområde er

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det stemmer at det er så dårlig, så kjøper jeg heller noe dritt på komplett til noen hundrelapper.

 

Jeg skal aldri ta med kabinettet noe sted da, det skal bare stå under pulten til jeg en gang kaster det. Så vet folk hva mitt bruksområde er

 

høres ut som om du trenger et Avance midi server tower, det beste kabinettet noensinne. bare 523kr, et røverkjøp.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte det Lian Li kabinettet til 995,- og ble ikke fornøyd, jeg endte med å kjøpe et annet kabinett. Lian Li er noe skranglete søppel, jeg gadd ikke å bruke tid på å selge mitt så jeg smadra det og kasta det på hav (seriøst) bor like ved sjøen.

Modell?

Han skriver det, så jeg går ut ifra at han henviser til kabbinettet i den første posten, nemlig et Lian Li PC50 USB.

Lenke til kommentar

Kan hende den modellen er litt svak, har sett flere som ikke har vært helt fornøyd med akkurat den :wink:

 

Selv har jeg litt større modell (husker ikke hva den heter) og den er solid nok den. [reklamemodus] Det er nok en veldig god sjanse for at også mitt neste kabinett blir lianli :yes:[/reklamemodus]

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte det Lian Li kabinettet til 995,- og ble ikke fornøyd, jeg endte med å kjøpe et annet kabinett. Lian Li er noe skranglete søppel, jeg gadd ikke å bruke tid på å selge mitt så jeg smadra det og kasta det på hav (seriøst) bor like ved sjøen.

Modell?

Han skriver det, så jeg går ut ifra at han henviser til kabbinettet i den første posten, nemlig et Lian Li PC50 USB.

Så ikke det, takker :wink:

Lenke til kommentar

Jeg ha et pc50.

 

Det består av:

 

99,9% aliminium

 

To medfølgende vifter, en med tre-pinns kontakt og en vanlig heller lavkvalitets 80 mm vifte, u/tre-pinns. (tror du får kjøpt den hos komplett for 89 kr)

 

PSU-en festes i siden inntil, ikke på sidedekselet, praktisk eller upraktisk? er ikke sikker.. og den står vertikalt og ikke horisontalt..

 

 

Grei og jobbe med, litt liten plass mot et chieftech...

 

Kan ha en tendens til og bli mye ledninger(S-ATA ville vært perfekt istedenfor de 2 flatkablene jeg har...)

 

Alt i alt: skiller seg litt ut fra andre lian-li's, men ikke mye...

 

 

håper dette hjelper...

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte det Lian Li kabinettet til 995,- og ble ikke fornøyd, jeg endte med å kjøpe et annet kabinett. Lian Li er noe skranglete søppel, jeg gadd ikke å bruke tid på å selge mitt så jeg smadra det og kasta det på hav (seriøst) bor like ved sjøen.

Modell?

 

Det var Lian Li PC602USB jeg ødela og kastet.

Lenke til kommentar

Jeg skal aldri ta med kabinettet noe sted da, det skal bare stå under pulten til jeg en gang kaster det. Så vet folk hva mitt bruksområde er

 

Ville kjøpt det billigste jeg fant hvis jeg var deg. Bruksområdet ditt krever ikke noe mere.

 

 

Det skal se litt lekkert ut også da. Ellers kunne jeg jo bare bygd en kasse selv....i tre:)

Lenke til kommentar

Jeg har et Lian Li PC6099B og er utrolig fornøyd med det. En drøm å jobbe i, stilren og nydelig design samtidig som det både virker og er dønn solid. Fatter ikke at noen kan kalle det skranglete. (men det gjaldt kanskje en annen modell) Mitt neste kabinett blir nok også lian li om det ikke kommer noen nye herlige kabinetter såklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...