Gå til innhold

ASUS GeForce GTX 560 i SLI + spm. om Amentio.no


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA og har lyst til å sette dette i SLI. Fant dette på Amentio.no men uten "GTX 560Ti" taggen. Det står også at den har en klokkehastighet på 925 mhz mot 900 mhz på det jeg allerede har. Kan jeg bruke dette skjermkortet i SLI med det jeg har? Trenger jeg noe ekstrautstyr når jeg skal kjøre kortene i SLI (i såfall, hvor får jeg tak i dette?)?

 

Jeg har også hørt noe greier om at Amentio har gått konkurs og at det har vært mange klager til Forbrukerrådet anngående dette. Er det slik fortsatt eller kan jeg trygt bestille denne varen og få den i posten i løpet av kort tid? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har nå ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA og har lyst til å sette dette i SLI. Fant dette på Amentio.no men uten "GTX 560Ti" taggen. Det står også at den har en klokkehastighet på 925 mhz mot 900 mhz på det jeg allerede har. Kan jeg bruke dette skjermkortet i SLI med det jeg har? Trenger jeg noe ekstrautstyr når jeg skal kjøre kortene i SLI (i såfall, hvor får jeg tak i dette?)?

 

Jeg har også hørt noe greier om at Amentio har gått konkurs og at det har vært mange klager til Forbrukerrådet anngående dette. Er det slik fortsatt eller kan jeg trygt bestille denne varen og få den i posten i løpet av kort tid? :whistle:

 

 

Nja, tja , hust, kremt!

 

Om du har litt flaks så får du både varen i tide og du slipper trøbbel , men det går ikke ann å skjule at det fortsatt er folk som har problemer med lang leveringstid fra amentio.

 

Så litt avhengig av hvor mye du sparer (+ betale når du får den ) så er det opp til deg å ta valget.

Forresten, antar du er klar over at nye skjermkort er på vei? Ryktene går i alle fall om nylanseringer fra Nvidia og Amd mot slutten av året / første kvartal 2012 som er verdt å vente på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du bør finne et til kort av typen Ti da de kortene uten Ti ikke har like spesifikasjoner. Selv om det ikke er nødvendig kan det være en fordel å kjøpe et kort som er samme merke og modell som det du allerde har.

 

For å koble sammen kortene trenger du en SLI-bro. Dette pleier å følge med SLI-sertifiserte hovedkort eller det kan kjøpes seperat for 50-100kr.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...