Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser i forumet at mange har mye å si om nettbutikker. Jeg har lagt merke til at i Usa, så har mange av nettbutikkene rating. Altså at kunder som handler hos de, legger igjen karakterer hos hver enkelt butikk. Så alt etter om de har fått negativ/positiv feedback, ender altså nettbutikkene opp med alt fra en strjerne til fem stjerner med kommentarer fra kunden. Dette er i mine øyne veldig smart. Dette tvinger også butikkene til å holde god service ovenfor kunder. Noen nettbutikker som har vurdert dette? Eller kanskje en gluping av en privat person, kan lage en side med slike ratinger over nettbutikker? :shrug: Ikke så lett å få til, men........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sensur? Tja, det var det. Kommentarene vil jo bli lagt inn eksternt og hver enkelt vet når det er lagt inn. Begynner butikken å slette kommentarer og feedbacks, ja da vil jo hver enkelt kunde vite det? Er det mulig å unngå dette, så er det jo fint. Håper det dukker opp en dag. Regner med at de i Usa og UK har en fiks ordning på den slags.

Lenke til kommentar

ja, kom på å tenke på bizrate.com eller noe sånt; kjøpte en vare fra en nettbutikk fra usa straks jeg var ferdig med handelen dukka det opp et spørreskjema om div ting ang. nettbutikken jeg har bestilt fra.

De (bizrate) var visst et uavhengig firma som analyserte sine kunder (nettbutikker) ved å spørre kundene deres. Fikk en ny forrespørsel fra bizrate etter en uke der de spurte hvordan jeg syntes leveringa (tiden, service osv) var.

Bizrate hadde en database over mange butikker om deres service og folks meninger, så veldig greit ut.

Noe sånt hadde vært kjekt her i Norge oxo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...