Gå til innhold

BILLIGSTE RAM NOENSINNE


Cain_85

Anbefalte innlegg

Er jo på en måte slik som når en måke ser en brødskalk nede på gata der, så må den jo selvfølgelig skrike høyest mulig slik at alle andre måker skal vite om det, og så er det 20 stk som krangler om brødskalken til slutt. Og den risikerer å sitte igjen med ingenting.

 

Hvorfor ikke bare gå å ta brødskalken og spise det man orker selv, og etterpå skrike til alle andre om den? :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jo på en måte slik som når en måke ser en brødskalk nede på gata der, så må den jo selvfølgelig skrike høyest mulig slik at alle andre måker skal vite om det, og så er det 20 stk som krangler om brødskalken til slutt. Og den risikerer å sitte igjen med ingenting.

 

Hvorfor ikke bare gå å ta brødskalken og spise det man orker selv, og etterpå skrike til alle andre om den?  :lol:

 

Ja, det er jo for drøyt å prøve å dele sin flaks med andre, dagens ungdom, sukk.

 

AtW

Lenke til kommentar
altså, det er jo sånn at du har KRAV på den prisen de reklamerer for i reklamen, så hvis dere ser at de har skrivi 42 i stedet for f.eks 642 så kan dere kreve det tror jeg!!!

 

Det stemmer at et pristilbud er bindende, men på siden tok de jo forbehold om skrivefeil, noe det åpenbart er snakk om. Dessuten er denne feilprisingen så grov at det antakelig ikke ville blitt regnet som et bindende tilbud uansett.

Lenke til kommentar
Ja, CS er ikke mye gøy nå!!!!

 

Greit å spille dum nordmann. Det hender det fungerer. Men ikke innrøm det på forhånd da..... Ikke skrive en SÅNN kommentar i kommentarfeltet!!!

 

:roll::roll:

 

jaok fra nå av skall jeg legge ut tlf nummer og addresse på alle norges forumer sorry var dumt av meg å ikke skrive ekte navn :shrug:

Lenke til kommentar
de er klar over det ja, fikk mail:

 

Takker for din bestilling. Som du helt sikkert forsto så var prisene som ble oppgitt på minnebrikkene våre i dag tidlig feil. Dette skyldes at noe gikk galt forrige gang webben ble oppdatert. Vi beklager dette på det sterkeste, og kan forsikre deg om at vi skal gjøre vårt beste for å forhindre at noe lignende skjer i framtiden.

 

Du glemte en ting: "Din ordre er slettet"

 

Og når man skriver "Får jeg virkelig disse til 42kr" i kommentarfeltet og i tilegg kaller seg Ali Muhammad eller bestiller 20stk osv. så vekker dette oppmerksomhet. Bland annet må en vell forstå at kommentarfeltet BLIR manuellt lest i alle webshopper, nettopp fordi det står en kommentar til bestillingen der. F.eks. "hei, er det i orden dere sender faktura i stedet for oppkrav" Det er slikt feltet skal brukes til, og da kan man ikke vente seg at de skal overse feilprisingen.

 

Jeg kalte meg ikke for Ali muhamad da... skrev bare det her på forumet.. vill ikke ha kødde tlfr hit osv :|

Lenke til kommentar
Med slike idiotiske og barnslige bestillinger som "CS_eR GøY" har gjort, er det nok lik null sjangs for at de overser dette.

 

TROR DU VIRKELIG AT JEG SKRIVER NAVNET MITT PÅ ET FORUM SÅNN AT ALLE KAN SE DET OMG ER DU TEIT? :p

 

du er skeiv :

 

Kreativt svar, så fort du møter litt kritikk må du gå løs med personsjikane. Og ja, "OMG" jeg er nok teit, siden jeg var den eneste som ikke forsto at du hadde byttet ut navnet i ettertid. Ærlig talt, det kan da vel gå an å diskutere på ett mer voksent nivå?

 

Innlegget mitt siktet også i stor grad til det du hadde skrevet i kommentarfeltet i bestillingen "Får jeg virkelig denne brikken til 42kr" Det vil jeg ikke akkurat kalle det smarteste om du trodde du kansje ville få brikken.

Lenke til kommentar
da er du nokk ganske god troende... :p

 

sånne ting blir altid oppdaget netfinity... det er som å kjøpe en lottokupong å håpe på å vinne 2 millioner :lol:

 

Enkelte er kansje litt mer optimistiske angående slike ting, noe du tydeligvis ikke er.

 

La meg se om jeg har forstått riktig; du sendte altså inn bestilling på en rambrikke, med ditt egentlige navn (som du selvfølgelig fjernet før du la det ut på forumet) for at du visste at du ikke ville få rambrikkene til den prisen uansett? Pointless det der da, spør du meg. Kan like gjerne svare på all spammen om at du har vunnet 2mill dollar osv da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...