Gå til innhold

Bilder av Nokia 700 lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken oppløsning har Nokia på sine flaggskip? Støtter ikke symbian høyere oppløsning?

 

480 x 854 pixels har Nokias kommende flaggskip N9. Det er lite som tyder på at Symbian vil få høyere oppløsning enn 640 x 480 pixels.

 

Du viser liten innsikt ved å sammenligne Nokia 700 sin oppløsning med mobiler med langt større skjerm og sannsynligvis langt høyere pris. Det er forøvrig verdt å nevne at Nokia det siste tiåret har hatt flere modeller som har skillt seg ut med ekstremt høy oppløsning i forhold til skjermstørrelse, f.eks. N90, 6230i og nye E6. Sistnevnte har vel høyeste pikseltetthet på markedet.

Lenke til kommentar

Hvilken oppløsning har Nokia på sine flaggskip? Støtter ikke symbian høyere oppløsning?

 

480 x 854 pixels har Nokias kommende flaggskip N9. Det er lite som tyder på at Symbian vil få høyere oppløsning enn 640 x 480 pixels.

 

Du viser liten innsikt ved å sammenligne Nokia 700 sin oppløsning med mobiler med langt større skjerm og sannsynligvis langt høyere pris. Det er forøvrig verdt å nevne at Nokia det siste tiåret har hatt flere modeller som har skillt seg ut med ekstremt høy oppløsning i forhold til skjermstørrelse, f.eks. N90, 6230i og nye E6. Sistnevnte har vel høyeste pikseltetthet på markedet.

 

Det kan hende jeg viser lite innsikt, men E6 har jo akkurat samme dårlige oppløsning. Kan være tilbøyelig å si at det kanskje ikke hadde vært noe poeng i høyere oppløsning på en slik knøtte-skjerm. Men mye tyder på at Symbian rett og slett ikke støtter høyere oppløsning. Bare det diskvalifiserer Nokia sine symbian telefoner når det kommer til spreke flaggskip.

Og når det kommer til Windows, så tror jeg Nokia kommer til å få rimelig hard konkurranse. Allerede nå har vel HTC lansert en telefon som overgår det Nokia har lekket om sin Windows satsing.

Og MeGoo er vel kun for spesielt interesserte, og kommer aldri til å bli noe ekte flaggskip.

Tror vi vil oppleve HTC, Samsung og Apple som de dominerende telefonprodusenten i fremtiden, med Sony Ericsson som en god nummer 4. Nokia vil bli et merke man knapt vurdere. Hvis man da ikke er blodfan, og absolutt ikke har tro på at andre kan lage gode telefoner...

Lenke til kommentar

Det kan hende jeg viser lite innsikt, men E6 har jo akkurat samme dårlige oppløsning. Men mye tyder på at Symbian rett og slett ikke støtter høyere oppløsning. Bare det diskvalifiserer Nokia sine symbian telefoner når det kommer til spreke flaggskip.

Kan ikke bare hende, det er helt sikkert, for Symbian fases nå ut og er ikke annet enn mid-to-low end.

 

 

Tror vi vil oppleve HTC, Samsung og Apple som de dominerende telefonprodusenten i fremtiden, med Sony Ericsson som en god nummer 4. Nokia vil bli et merke man knapt vurdere. Hvis man da ikke er blodfan, og absolutt ikke har tro på at andre kan lage gode telefoner...

Her tror jeg at du har svært liten innsikt ;)
Lenke til kommentar

 

 

Tror vi vil oppleve HTC, Samsung og Apple som de dominerende telefonprodusenten i fremtiden, med Sony Ericsson som en god nummer 4. Nokia vil bli et merke man knapt vurdere. Hvis man da ikke er blodfan, og absolutt ikke har tro på at andre kan lage gode telefoner...

Her tror jeg at du har svært liten innsikt ;)

Det kan godt hende, men det kan også godt hende at mine spådommer slår til. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...