Gå til innhold

Småkommentarer som ikke nødvendigvis fortjener egen tråd


Anbefalte innlegg

Det kommer typisk inn kommentarer som kanskje ikke fortjener egen tråd, så jeg tenkte jeg skulle lage en samletråd for sånt noe.

 

Og dermed:

-Når man skriver kommentar, så kommer det forhåndsvisning av kommentaren. Men - denne viser ikke linjeskift korrekt.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ennå ikke hva digit er, kan være noe bra? Bare synd at jeg er lei hele greia før det har startet skikkelig.

 

Digit.no :thumbdown: Liker ikke knappen mangler.

 

 

Det er en ting som er bra - det er helt frivillig å være med på digit.no - ingen tvang.

 

RAK-foto

Lenke til kommentar

Jeg ufrivilig med når det dukker opp masse ubrukelige poster i fotoforumet. Jeg er interessert i nye innlegg om foto fra forumbrukerne her inne, ikke om hva som er feil med et annet nettsted.

 

Det finnes en egen tilbakemeldingsdel her på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=285

 

Det dukker opp noe som ligner billedtråder, men jeg kommer ikke inn på dem. Det er sikkert noe med digit.no eller hva?

Lenke til kommentar

Det som skjer på digit.no, med arbeidet rundt en skikkelig bildekritikk-del, bør vi egentlig være glad for. For det er noe som har vært savnet her. Så ikke vær negativ; vær med. Så blir det slik vi vil ha det.

 

Du har forstått det - STÅ PÅ!!!

 

RAK-foto

Lenke til kommentar

Det dukker opp noe som ligner billedtråder, men jeg kommer ikke inn på dem. Det er sikkert noe med digit.no eller hva?

 

Det er i tilfelle trådene for bildekritikk knyttet opp mot bildekritikken. Disse ligger i et skjult forum, og det er i så fall åpenbart en feil at brukere som ikke har tilgang ser disse. Vi skal se på det, jeg håper at du klarer å se bort i fra disse trådene enn så lenge.

Lenke til kommentar

Vi har jo ambisjoner om at bildekritkken, enten den vil hete digit.no eller akam.no/bildekritikk (eller begge) skal bli så god at man velger å foretrekke å bruke den fremfor forumtråder som det gjøres i dag :)

 

Dette er en åpen demo, slik at det bare er å logge inn og sette i gang! (Bruk samme e-post og brukernavn som du bruker på diskusjon.no)

Lenke til kommentar

Vi har jo ambisjoner om at bildekritkken, enten den vil hete digit.no eller akam.no/bildekritikk (eller begge) skal bli så god at man velger å foretrekke å bruke den fremfor forumtråder som det gjøres i dag :)

 

Dette er en åpen demo, slik at det bare er å logge inn og sette i gang! (Bruk samme e-post og brukernavn som du bruker på diskusjon.no)

 

Som gammel Digit medlem må jeg si det som skjer nå er spennende. Ser også frem til å få med "Akam-folket" i bildekritikken. Utrolig mye bra bilder under "Akambrukerenes bilder", men akk så ustrukturert.

 

All honnør til Terje og gutta. Nå jobbes det tydeligvis døgnet rundt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...