Gå til innhold

SC2: rank 1 på bronze league. Når blir jeg oppgradert til silver league?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært rank 1 en stund nå på bronze league 2 vs.2 Så da lurer jeg på om det er automatikk i at man kommer ned til Silver league etterhvert, eller om jeg må maile blizzard personlig å spørre om de våkner opp snart?

 

takk for hjelp.ø

Du må sende de et fysisk brev for å bli promotet.

 

Nå har jeg ikke adressen til blizzard sitt HQ i hodet, men det er svært viktig at du husker å signere brevet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Generelt er det viktig å ha godt over 50% wins. Du blir ikke promoted hvis du ikke har det. Lurt å sjekke f.eks. de 30-40 siste, og se hvor bra statistikk du har der. Ellers kan du se på de du spiller mot, hvilken liga de er i, og for å være skikkelig nøyaktig, hvem de har spilt mot. En god indikator kan også være å se hvor mange wins du har i forhold til de andre med lignende poengsummer. En med 300 wins og rank 1 i bronse er som regel mye dårligere i spillet enn de fleste andre i divisjonen. Hvilken plass du ligger på er helt irrelevant. Plassen sier ikke noe om ferdighetsnivået, og det er ferdighetsnivået som må økes om du vil ha opprykk. :)

Lenke til kommentar

Hvordan ser eg W/L ratioen min? Det står bare wins og ikke games eller loss :S Må ha vert en ny oppdatering siden sist eg sjekket.

du kan ikke, siden du ikke er i masters så tåler ikke ditt skjøre sinn å se hvor mange games du har tapt, derfor har heroiske blizzard reddet deg fra dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan ser eg W/L ratioen min? Det står bare wins og ikke games eller loss :S Må ha vert en ny oppdatering siden sist eg sjekket.

du kan ikke, siden du ikke er i masters så tåler ikke ditt skjøre sinn å se hvor mange games du har tapt, derfor har heroiske blizzard reddet deg fra dette

 

Hva i helvete!?!?!

Lenke til kommentar

Var noe blizzard bestemte seg for å endre med sesong 2. Ren idioti, men sånn er det nå bare. Er i master league om ikke så forferdelig lenge uansett, så bryr meg ikke så mye, egentlig.

Har jo ikke så mye å si siden alle under Master og over mid bronze skal ha tilnærmet lik 50/50 w/l.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...