Gå til innhold

League of Legends deler Europa (PC)


Anbefalte innlegg

Nei, du kan ikke si det fordi du ble eid umiddelbart og åpenbart raget ut av spillet...

 

nei faktisk ikke.

spilte DotA for lenge siden og HoN er veldig likt, alt for likt spør du meg.

Så jeg valgte en hero som var nesten helt lik en på DotA og det gikk heldigvis fint.

Endret av Kirua
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra. Nå kan dere bli med på HoN så kanskje dere får noe skillz! :)

 

Prøvde HON i går, fy faen for et drittspill..

Det er min mening ihvertfall.

 

Nei, du kan ikke si det fordi du ble eid umiddelbart og åpenbart raget ut av spillet...

 

Du har ingen informasjon om hvorvidt han ble eid eller ei. Meningene hans har han rett til å komme med uansett.

 

- Spille en match

- Vite alt om spillet

- ????

- Profit!

 

Han sa at han mener spillet er et drittspill; Etter hans egen smak.

Du har heller ingen informasjon om hvorvidt han spilte en eller flere matcher, og han har aldri påstått at han vet alt om spillet-

 

Denne usaklige fanboydebatten kan dere ta et annet sted

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da kunne han kanskje fortelle oss hvorfor det er et drittspill? Er ikke den typen som er fanboy på et spill og hater motparten, men at det kommer slike kommentarer der folk sier spill er dritt men sier ikke hvorfor, skjønner jeg bare ikke.

 

ja, MIN mening er at d et er et drittspill for selv om jeg gjorde det bra og hadde rundt 5-2-6 i stats med Thunderbringer så begynte folk å klage på hvorfor jeg døde og at jeg måtte leave pga jeg "killsteala" ja, det er en supporter kind of guy, men han trenger kills.

 

Jeg likte ikke den mørke og dystre stemninga med spillet og at lane'sa var sykt lange.

Man kan denye, som gjorde til at folk er utrolig passiv, vet ikke med høyere rating.

Hon har jo en mechanic som er mye mer avansert en LoL, som gir en mye høyere differanse på skill pr player, ikke skill pr team.

Det er også veldig vanskelig for en nybegynner å sette seg inn i, der er LoL veldig bra.

men så at matchmakinga var blitt bedre en det var før.

Men overall skal HoN ha creds for at det er stabilt i forhold til LoL

 

her har dere mine menger. over til casen. Håper LoL kommer seg opp snart og at Riot kan fastslå en dato på når di skal begynne med splittingen.

Endret av Kirua
Lenke til kommentar

Men overall skal HoN ha creds for at det er stabilt i forhold til LoL

Hehe, må nesten le der. HoN har også vært ustabil de siste månedene. Skulle gjærne ha snakket litt mer om HoN (ikke noe motargument eller noe, bare for å forklare), men dette er et LoL tråd.

 

Ontopic. Satser på at dette går som smurt. Går det noe galt er jeg nesten redd for at det vil ta langt tid.

Endret av Bamsemums313
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Hehe, må nesten le der. HoN har også vært ustabil de siste månedene. Skulle gjærne ha snakket litt mer om HoN (ikke noe motargument eller noe, bare for å forklare), men dette er et LoL tråd.

Jeg spiller League, men jeg har særdeles vanskelig for å tro at HoN sine servere er så gjennomført dårlige som LoL sine nå for tiden. Har inntrykk av at Riot generelt sett gjør en dårlig jobb med det tekniske.

 

Fanboy-krigen mellom LoL og HoN har jeg aldri skjønt, men med tanke på hvor bedritne nettsamfunnene i disse spillene er (dota-klonene) så er det ikke akkurat overraskende.

Lenke til kommentar

Hehe, må nesten le der. HoN har også vært ustabil de siste månedene. Skulle gjærne ha snakket litt mer om HoN (ikke noe motargument eller noe, bare for å forklare), men dette er et LoL tråd.

Jeg spiller League, men jeg har særdeles vanskelig for å tro at HoN sine servere er så gjennomført dårlige som LoL sine nå for tiden. Har inntrykk av at Riot generelt sett gjør en dårlig jobb med det tekniske.

 

Fanboy-krigen mellom LoL og HoN har jeg aldri skjønt, men med tanke på hvor bedritne nettsamfunnene i disse spillene er (dota-klonene) så er det ikke akkurat overraskende.

Er enig i at LoL sine servere er værre enn HoN sine på sitt værste. Men det betyr ikke at HoN har slitt med sitt. Evig DDoS angrep, tilfeldige chatserver downtime (som tar vekk matchmaking pga den er connected med chat serveren) og en rollback på 2-3 uker etter at de rotet det til med backupsystemet så alt av stats og kjøp av microtransaksjoner og ingame coins (penger) i den tiden ble slettet fullstendig.

Endret av Bamsemums313
Lenke til kommentar

- Spille en match

- Vite alt om spillet

- ????

- Profit!

 

Han sa at han mener spillet er et drittspill; Etter hans egen smak.

Du har heller ingen informasjon om hvorvidt han spilte en eller flere matcher, og han har aldri påstått at han vet alt om spillet-

 

Denne usaklige fanboydebatten kan dere ta et annet sted

 

Humm, jeg påpekte bare at spilleren har spilt en eller kanskje et par matcher, og likevel uttaler seg om at spillet er dårlig.

 

Det blir litt som å lese de 20 første sidene av en bok og si at den suger.

Lenke til kommentar

Hehe, må nesten le der. HoN har også vært ustabil de siste månedene. Skulle gjærne ha snakket litt mer om HoN (ikke noe motargument eller noe, bare for å forklare), men dette er et LoL tråd.

Jeg spiller League, men jeg har særdeles vanskelig for å tro at HoN sine servere er så gjennomført dårlige som LoL sine nå for tiden. Har inntrykk av at Riot generelt sett gjør en dårlig jobb med det tekniske.

 

Fanboy-krigen mellom LoL og HoN har jeg aldri skjønt, men med tanke på hvor bedritne nettsamfunnene i disse spillene er (dota-klonene) så er det ikke akkurat overraskende.

Er enig i at LoL sine servere er værre enn HoN sine på sitt værste. Men det betyr ikke at HoN har slitt med sitt. Evig DDoS angrep, tilfeldige chatserver downtime (som tar vekk matchmaking pga den er connected med chat serveren) og en rollback på 2-3 uker etter at de rotet det til med backupsystemet så alt av stats og kjøp av microtransaksjoner og ingame coins (penger) i den tiden ble slettet fullstendig.

 

 

Grunnen til at LoL sliter så mye med serverne for tiden er det utrulig høye antallet spillere. Det er snakk om flere hundre tusner av spillere, samtidig. så mye at selve softwaren demmes ikke kan takle det.

 

Når det er sakt, er denne løsningen riot har kommet med bare en "quick fix" etter min mening, å det vil bare skade dem i det lange løpet. De vil, bokstavelig talt, splitte det eurpeiske (største) LoL samfunnet i to deler. Det tvinger folk som har venner i begge deler av "splitten" til å velge hvilken venner de vil spille med.

 

Etter min mening burde de ha skrevet en ny login og matchmaking klient, det som i dag er pvp.net client.

Dette vill ta lengre tid, å kreve mer penger, men det er en langtids invistering som de ville tjent på. Hva skal de gjøre om LoL blir mer populært, å de når "softcapen" til softwaren igjen på en av sidene.. skal de splitte ennå en gang? Vest-Europa, Mid-Europa å Øst? Til slutt vill vi sitte med en region for hvert land, for å sette det på spissen :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Bountyhunter(BF:V)' timestamp='1309714835' post='17979086']

Grunnen til at Norden og East er satt sammen er fordi de vil ha ca. like mange spiller på hver side nå og i fremtiden. I tilleg så sier de at det også ble gjort sånn at generelt sett flest fikk beholde flest mulig venner på vennelista si.

 

Når det er sagt, West HERE I COME! :D

 

Jeg vet ikke hvordan det er med resten av den nordiske befolkningen, men det befinner seg ytterst få øst-europere på mine vennelister både her ute i virkeligheten og i spill verdenen. Den måten RIOT velger å dele Europa på vitner om at de har lite innsikt i europeisk kultur, språkinndeling og geografi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...