Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvordan vaske fillerye?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ei vanleg vevd rye, så er oppskrifta stor vaskemaskin + bomullsprogram + 40 grader + litt sparsamt med vaskemiddel type OMO pulver (flytande gjer ikkje heilt god jobb, av ein eller annan grunn). Ikkje eller HEILT LETT sentrifugering (om du ikkje BRENN ETTER ein strykejobb!) og tørking flatt, helst ute i sol og vind.

Lenke til kommentar

Tja, veit ikkje kva du tenkjer med "litt lengde", men har aldri hatt problem med filleryer på kring 2,5 meter. Du kan sjølvsagt ikkje kasta fire slike i ein vanleg vaskemaskin, men greier ikkje maskinen ei slik utan problem, har ein etter mitt syn feil maskin.

 

Sentrifugering skal ein, som eg nemnde i innlegget ovanfor, likevel vera varsam med grunna eiga arbeid.

Lenke til kommentar

Det kommer egentlig an på hvor mye vaskemaskinen din tåler... Min nye Bosch tar 9 kilo, så jeg stapper gjerne inn en stor eller to små filleryer. Det som kan bli et problem er sentrifugeringen, spesielt hvis det bare er en fillerye. Da blir det ujevn vekt i trommelen, og spesielt nyere maskiner vil da ikke sentrifugere skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...