Gå til innhold

Ny webside. Ønsker tilbakemeldinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man er inne på kundesenteret og man holder musepekeren over Fraktinformasjon blir de to andre bildene grå. Holder man derimot musepekeren over Betalingsinformasjon blir bare Kontaktinformasjon grå - ikke Fraktinformasjon.

 

Problemet: Bildet over fraktinformasjon blir aldri grått.

Lenke til kommentar

Når man er inne på kundesenteret og man holder musepekeren over Fraktinformasjon blir de to andre bildene grå. Holder man derimot musepekeren over Betalingsinformasjon blir bare Kontaktinformasjon grå - ikke Fraktinformasjon.

 

Problemet: Bildet over fraktinformasjon blir aldri grått.

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. Det har blitt fikset.

Lenke til kommentar

Du linker med Produkttilbehor.html fra noen sider som gir 404, mens du må ha liten p for at siden skal dukke opp.

Vil tippe du har 404 på flere sider også fra dette, så gå over linkene så de konsekvent bruker samme.

På endel av ipad sidene f.eks vannskade omtales enheten flere ganger som mobilen.

På sider som f.eks Denne Så ser skjemaet veldig feilplassert ut når det ikke liner opp med teksten over, synest også rammen rundt ser veldig misplasert ut når ikke brukt lignende andre steder på siden.

 

Ellers synest jeg siden var oversiktelig og uten unødvendig glorete grafikk.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Du linker med Produkttilbehor.html fra noen sider som gir 404, mens du må ha liten p for at siden skal dukke opp.

Vil tippe du har 404 på flere sider også fra dette, så gå over linkene så de konsekvent bruker samme.

Takk, fikset :)

På endel av ipad sidene f.eks vannskade omtales enheten flere ganger som mobilen.

Oisann! Fikset :)

På sider som f.eks Denne Så ser skjemaet veldig feilplassert ut når det ikke liner opp med teksten over, synest også rammen rundt ser veldig misplasert ut når ikke brukt lignende andre steder på siden.

Enig, men synes det blir rart når jeg setter skjemaet under teksten.. Og rammen 'holder det sammen' på en måte.

 

Ellers synest jeg siden var oversiktelig og uten unødvendig glorete grafikk.

Tusen takk, og takk for hjelpen!

 

Legg til facebook i footer istedet

Prøver å få litt likes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...